Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nogmaals de kwak
Collapse
X
-
-
Re: nogmaals de kwak
mooi plaatje
jammer dat hem een bikke scheef getrokken is
kleuren en scherpte zen heel goedfacebook : https://www.facebook.com/SpilPics
-
bedank voor de vlugge reactie is altijd leuk
@ spilner iss idd scheef en geen beetje , ik heb al ondervonden dat ik veel dit probleem heb en de neiging heb om mijn cam altijd scheeft te houden kzal er moeten op letten
@ lena ik vind idd ook dat deze nu redelijk goed zit qua scherpte maar toch had ik liever zo kawasaki op de benzine tank iets scherper gezien
@joeri ik dacht nu net het omgekeerde , had hem voor de zwarte muur gezet omdat ik dacht met de zon op m'n kwak , hij beter ging uitkomen zal straks een geen proberen voor de witte muur eens kijken wat dit geeft
alvast bedankt tips zijn nog altijd welkom hoorNikon D5000 15-55m 18-200
Comment
-
kzou hem nog wat dichterbij nemen en ook een lager standpunt proberen (soms). Of als je toevallig nog wat waziger achtergrond kan creeren door met je F te spelen ? (iso zo laag mogelijk, f zo laag mogelijk instellen, zo nodig wat verder gaan staan om je mm de hoogte in te drijven)Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk berichtkzou hem nog wat dichterbij nemen en ook een lager standpunt proberen (soms). Of als je toevallig nog wat waziger achtergrond kan creeren door met je F te spelen ? (iso zo laag mogelijk, f zo laag mogelijk instellen, zo nodig wat verder gaan staan om je mm de hoogte in te drijven)
grtsNikon D5000 15-55m 18-200
Comment
Comment