Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Gentse feesten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Gentse feesten

Ik heb het nu ook ondervonden hoe moeilijk het is sfeerbeelden te maken van een massa bijeenkomst, nie simpel!!
    Ik hoop uit te commentaren en hints veel te leren,
    Alvast bedankt!!

Sony Alpha 350 + kitlens

Re: De Gentse feesten

heb zo het gevoel dat iedere foto scherpte mist
    nikon stuff

Comment

Ik vind de foto's gewoon niet echt interessant
      Canon 5D2 en wat glas

Comment

Scherpte vind ik in deze niet zo belangrijk, maar wel het beeld dat ze willen brengen. Bij de tweede en de derde heb je wel diepte in het beeld doordat je telkens een doorkijkje hebt, maar het is een totaal beeld, en dat vind ik hier moeilijk als onderwerp, want dan ga ik me afvragen... "wil ik dit wel zien van de Gentse feesten, zijn dit de Gentse Feesten". 't Is een beetje moeilijk om te kijken, omdat de foto's niet echt een rustpunt hebben, en ik blijf ronddwalen in het beeld.
        De eerste is leuk, ietwat krap gekadreerd, vooral bovenaan, maar ik denk dat je niet anders kon, maar het oranje rood doet zijn werk om je de centrale compo te vergeven. Het vraagt m.i. genoeg aandacht om bij het onderwerp te blijven.

Comment

De eerste. De felle kleuren, fleuren deze toch wel op.
          Misschien in de breedte wat kroppen, wat minder centraal zetten en eens een ander standpunt proberen ( indien mogelijk). Mist inderdaad wat scherpte in het aangezicht.

Gr,

beeldsta.
          Go with the flow

Comment

eerste is mooi, helaas te krap bovenaan.
            de rommelige etalages zijn wel leuk.

tweede is iets te donker.
            Bij zulke opname moet je eigenlijk op een laddertje kunnen staan zodat je over de hoofden van de mensen heen kijkt.

drie vind ik maar niets: te rommelige compositie.

Comment

Working...
            X