Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mannen koppel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mannen koppel

Een opname uit een reeks van een mannelijk koppel. Dat was wel eens wat anders vandaar ook de heel rare compositie. Anders dan anders. dat geld ook voor het zwarte papier dat niet cliche zwart is maar belopen..... Ben eens benieuwd naar de reacties.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Mannen koppel

Leuke foto, goed gemaakt, maar de schuine compo kijkt voor mij niet echt makkelijk.

Comment

Ik denk iets te schuin, ze gaan precies vallen.
      Zwart-wit tinten ok.
      Canon-fan
      www.photographypace.be
      blog

Comment

Knappe plaat maar ik ben het ook eens met mijn voorgangers hoor..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knappe foto maar idd, iets te schuin naar mijn smaak
          ze gaan straks uit het kader schuiven

Lena
          ---------------------------------------------------------------
          Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
          www.lenafotografie.be

Comment

Buiten het schuine is het ook een beetje jammer dat de ogen nogal zwart zijn uitgevallen, daar mocht ook best nog een beetje licht op vallen. Zeker het rechteroog van de onderste is nogal zwart en detailloos. Geen idee of je dat misschien nog een beetje kan oplichten? De witte copyrightletters stroren imho nogal veel. Verder wel goed!
            Last edited by Teun_2; 30 juli 2009, 14:28.

Comment

inderdaad een beetje vreemde compositie voor een mannenkoppel!
              maar weer eens wat anders hè, ga zo door u bent op de goede weg.
              denk wel een beetje om met de belichting.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt mannen en dames.....

Heb er heel wat van opgestoken.. Misschien ben ik soms te veel bezig met het binden van een opname aan mijn gedachtengang. En volgt iedereen dat soms niet, alhoewel ik dit tracht in de foto te brengen. Maar daar slaag ik blijkbaar niet altijd in...

De heel schuine compo en het gestrekte been doen inderdaad vermoeden dat ze uit het kader glijden. Maar is dat ook niet zo in het echte leven ? Deze twee mensen , trouwens goede vrienden van mij en mijn vrouw hebben het niet zo makkelijk om samen te wonen, een huis te kopen etc.....ze worden wel eens nagekeken. Volledig ten onrechte. Maar goed ,zo zit de maatschappij in elkaar> En dat anders dan anders probeer ik hier in deze plaat naar voren te brengen. Afwijken van de norm, afwijken van de regels en de meerderheid in de groep.

Groet Flash, en bedankt voor jullie onverbloemde commentaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  Maar is dat ook niet zo in het echte leven ? Deze twee mensen , trouwens goede vrienden van mij en mijn vrouw hebben het niet zo makkelijk om samen te wonen, een huis te kopen etc.....ze worden wel eens nagekeken. Volledig ten onrechte. Maar goed ,zo zit de maatschappij in elkaar> En dat anders dan anders probeer ik hier in deze plaat naar voren te brengen. Afwijken van de norm, afwijken van de regels en de meerderheid in de groep.
                  flash, als je zoiets wil weergeven, bij deze twee stralende gezichten, sorry, maar dan wordt het moeilijk om dat er in te zien. Zij lijken het helemaal niet moeilijk te hebben.

Mvg

Chris

Comment

Ik ga ook akkoord met festina lente. verder: waarom zou je dit willen voorstellen als een 'afwijking van de norm'? Dit klinkt heel pejoratief. Volgens mij moet je dit juist niet doen en de 'normale' manier gebruiken voor iets dat dan ook normaal is. Als je dit anders wil voorstellen dan een heterokoppel creëer je zelf al een onderscheid, wat volgens mij nu net niet de bedoeling is. van mij mogen holebis mee 'in de norm'. Hopelijk verwoord ik dit een beetje goed. In principe ook off-topic, want veel heeft het niet met fotografie meer te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Bedankt mannen en dames.....
                      Maar is dat ook niet zo in het echte leven ? Deze twee mensen , trouwens goede vrienden van mij en mijn vrouw hebben het niet zo makkelijk om samen te wonen, een huis te kopen etc.....ze worden wel eens nagekeken. Volledig ten onrechte. Maar goed ,zo zit de maatschappij in elkaar> En dat anders dan anders probeer ik hier in deze plaat naar voren te brengen. Afwijken van de norm, afwijken van de regels en de meerderheid in de groep.

Groet Flash, en bedankt voor jullie onverbloemde commentaren.
                      We zijn 2009 hé mensen, komaan, hier kijkt toch niemand meer van op???!!!
                      En het zien er nog twee joviale, gezellige, goedlachse kerels uit!!!
                      Ik woon hier in een boerengat en om de hoek hebben we ook een all male koppel, en daar kijkt niemand meer van op, zelfs 'het sprekend dagblad' van 82 jaar jong hier in straat vind dat het toffe gasten zijn! en ze is klant bij 1 van hen die verpleger is.

Komaan zeg, zijn we dan nog niks gevorderd al die jaren?
                      Zet die foto recht dat ze er NIET MOETEN uitvallen en ze wat stevige op hun poten staan zo kunnen ze de wereld aan, én de bekrompen zielen rond hen!
                      (maar jij helpt ze niet he, ge doet ze ook vallen )
                      Greets

Lena
                      ---------------------------------------------------------------
                      Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                      www.lenafotografie.be

Comment

Een kleine rechtzetting.

Ik heb helemaal niet mijn perceptie weergegeven, alleen wat veel mensen in onze samenleving nog steeds denken. En dat proberen vastleggen. En ja festina, dat lees je niet af op hun gezicht. Ze hadden er lol in. En groot gelijk dat ze lachen met al die koppen die vastzitten in de tijd van toen.

Voor alle duidelijkheid, dit zijn heel goede vrienden van ons. En zoals Lena zegt we leven in 2009

Groet Flash

Comment

Toch ga ik wel mee met Teun,
                          Ik heb de foto al een paar keer bekeken Flash...en het gevoel wat ik er bij heb is dubbel....
                          Enerzijds zie ik een stelletje wat ontzettend veel lol heeft, dat stralen ze uit, mooie kleuren en de belichting is

Aan de andere kant irriteert de pose mij. Waarom? Omdat dit zo overduidelijk en overdreven aangeeft dat zij een homofiel stelletje zijn. Waarom geen "gewone" stelletjes foto's?
                          Stel dat dit een hetero stelletje was en zij wilde een leuke foto van hun samen....zou jij het stelletje dan op deze manier laten poseren? Ik probeer me een dame voor te stellen waar haar partner op deze manier boven op ligt
                          Juist omdat deze mensen gewoon mensen zijn zoals wij allen, zou ik liever voor "gewone" foto's gaan.

Ik zou als titel bv al aangeven: stelletje ipv mannenkoppel.

De foto zelf: ik vind het schuinaflopende wel wat hebben, maar het mag ietsje minder.
                          Ik had liever wat contact gzien tussen de twee heren. Een intense blik naar elkaar, wat tederheid`
                          Dit is mij teveel van holadijee: wij zijn gay.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            mooie kleuren en de belichting is :
                            zie ik een andere opname?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

pff...ik bedoelde grijstinten

Comment

Working...
                              X