Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wildbollen in mijnen hof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wildbollen in mijnen hof

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
    even off-topic
    sorry dat ik pas nu reageer maar de volledige gladiool is voor mij als eerste foto zichtbaar (ik dacht dat dit te wijten is aan de instelling voor het lezen van berichten, bij mij is dat "laatste berichten eerst")
    Het zou handig zijn mocht iedereen zijn foto's een nummer geven ...
    Euh, bij mij ook hoor. Je zegt bij de 2 foto's dat ze beter staand waren genomen. De eerste is al staand, en de tweede ligt... ??
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
      ik ben nog leker dan leek. Hoe doe je dat met die achtergrond??? 2de foto
      Dat van diene DOF (dept of field of zeg maar het dieptegevoel) leer je in het CVO al in de eerste module, dus gene paniek

Waarschijnlijk werk je nu nog op full auto (groene vierkantje), dus zelf heb je dan niet zo super veel invloed op dat dieptegevoel.
      Eens wat spelen met de P stand en na een reeks opnames het diafragma (grootte van de opening van de lens zeg maar) foto per foto vergelijken.
      Blijven oefenen is de beste leerschool, dus blijf gerust posten en wie weet tot in september op het CVO hé
      Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
        Euh, bij mij ook hoor. Je zegt bij de 2 foto's dat ze beter staand waren genomen. De eerste is al staand, en de tweede ligt... ??
        oeps, juist, wil altijd eens vlug reageren en dan krijg je zulke misverstanden, sorryyyyyyyyyyyy

Comment

Working...
        X