Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen :D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Even voorstellen

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Eeuuhh... nu we toch aan 't muggenziften zijn... .
    Normaal staat Ikke laatst .
    Tenzij je de volgorde van de geportretteerden weergeeft. Volgens mij is dat hier het geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Ah nu weten we ook eens wie er achter die bezige bij zit..Das leuk om te zien..
      Volgens mij zijn jullie 1 bende gezelligheid en wordt er wat afgelachen bij jullie thuis..Te gek met drie vrouwen in huis..Ik kan het weten...Soms ook niet nu ze aan het puberen zijn.. En dan bedoel ik die twee kleinste he...

De foto ziet er goed uit en ik ga niet technisch optreden want dat kan ik toch niet bij zulke opnames..Kan alleen maar zeggen dat jullie alle drie er goed op staan.
      4 vrouwen in huis....ik heb ook nog een ukkepukkie, Ella. Maar die werkte niet zo mee

Het is hier inderdaad altijd ietwat een bende en aan het einde van de dag tuteren mijn oren van die ijle meidenlachjes en gilletjes. Daarnaast is het hier op de een of andere manier altijd een soort kinderdagverblijf...alle kinderen uit de buurt hangen hier. Het is hier niet ongewoon als er 12 kinderen door de tuin rennen, maar ja...dat krijg je met een grote trampoline, glijbaan en boomhut...en waterijsjes

@Festina....is waar...Anne had een blauw jurkje aan, maar die kroop achter me weg
      Dit was niet een geplande foto...kheb niet eens op mijn kleding gelet. Ik had spontaan zowaar een dappere bui

Zo...nu weten jullie wie die eigenwijze tante is die sinds 3 maanden op DB vertoefd.
      Be afraid...voorlopig zitten jullie nog met mij opgezadeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Zo...nu weten jullie wie die eigenwijze tante is die sinds 3 maanden op DB vertoefd.
        Be afraid...voorlopig zitten jullie nog met mij opgezadeld
        Dit is altijd aangenaam
        Prachtige foto van mooi trio.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          tuteren mijn oren van die ijle meidenlachjes en gilletjes.
          Ik vraag me soms af wat er beter is. 3 ijle meidenlachjes en gilletjes waarvan je tuterende oren krijgt, of 3 maal jongensgeweld en gebrul waarvan je evenzeer tuterende oren krijgt
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Mooie foto. Goeie speelse opstelling, alleen dat blauwe strikje, valt een beetje uit de toon bij het roze/rode...

Ik volg het strikje is misschien een uitdaging om het roos te maken in PS

Groeten

Joeri
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Ja verdomd....dat ga ik proberen. Hoe..geen idee, maar dat vind ik wel uit.
              Goed idee , tx

Comment

Enne... exif?

Comment

Jezus, Maria, Heilige ST Jozef, Madre Madonna
                  Dat noemen ze afgaan zoals een gieter.

Niet op letten Monica, ik ben tegen mijn eigen bezig. Die zin hierboven slaat op mij.
                  Ik had u heel anders voorgesteld. Het zelfde probleem dat je hebt wanneer je met iemand belt en aan de hand van de stem een beeld vormt van die persoon.
                  Ja, ik hoor het al komen hoe had ik u dan voorgesteld. Om te beginnen had ik verwacht dat je een kin zou hebben waar modder aan hing van buiten op uw buik te liggen.
                  Alle gekheid op een stokje, Ik dacht dat u zwart harig was, en een zuiders type, als ik u comments lees.
                  Wat de foto betreft, ik weet niet dat het uw bedoeling was dat we ze beoordelen. Ga toch een poging doen. Maak deze foto eens terug maar dan alla uw vorige foto's in het wit. Zal niet gemakkelijk zijn met zelfontspanner.

Allee merci lena dat je mijn zin afpakt
                  Slijmbal
                  Robby

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht

3 knappe girls die er knap op staan !!!
                  Hey Mon', welke van de 3 ben jij ??Die complexen zijn écht niet nodig hoor!!!
                  Prachtige smile en blinkende blik in de ogen

Greets

Lena
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Alle gekheid op een stokje, Ik dacht dat u zwart harig was, en een zuiders type, als ik u comments lees.
                    LOL, Robby... een mens kan toch bedrogen uitkomen eh
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      LOL, Robby... een mens kan toch bedrogen uitkomen eh
                      Allelua
                      Robby

Comment

Allee merci lena dat je mijn zin afpakt
                        Slijmbal
                        Robby

HIHIHI
                        Het leven is voor de rappen hé Robby
                        Maar slijmen doe ik niet hoor ik zeg het zoals ik het zie
                        en ik vind dat Monica, naar wat ik al heb kunnen lezen hier op BD een toffe madam is met een groot hart voor mens en dier en dat straalt ze gewoon uit, en ik vind die uitstraling sterker dan die van haar kinderen die erbij staan, vandaar mijn zinnetje

Maar jij hebt toch altijd uitdagingen voor ons he
                        Nou moet ze die foto overdoen in het wit, mét zelfontspanner?!
                        en ik moet oefenen op mijn hond, in beweging
                        Tja, het houd ons wel bezig en zal onze grenzen in fotografie verleggen, das een feit, een positieve stimulans is het ook wél, maar toch ook wel effe zweten hoor
                        Dus mijn vraag Robby, als het niet té persoonlijk is, wat is jouw functie/graad in het leger???? Want ik gok op DRILLSergant

Enne, Monica, blijven stralen he meid!!!

Greets

Lena
                        ---------------------------------------------------------------
                        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                        www.lenafotografie.be

Comment

Superplaat hoor, voor mij heel goed.
                          Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht

HIHIHI
                            Het leven is voor de rappen hé Robby
                            Maar slijmen doe ik niet hoor ik zeg het zoals ik het zie
                            en ik vind dat Monica, naar wat ik al heb kunnen lezen hier op BD een toffe madam is met een groot hart voor mens en dier en dat straalt ze gewoon uit, en ik vind die uitstraling sterker dan die van haar kinderen die erbij staan, vandaar mijn zinnetje

Maar jij hebt toch altijd uitdagingen voor ons he
                            Nou moet ze die foto overdoen in het wit, mét zelfontspanner?!
                            en ik moet oefenen op mijn hond, in beweging
                            Tja, het houd ons wel bezig en zal onze grenzen in fotografie verleggen, das een feit, een positieve stimulans is het ook wél, maar toch ook wel effe zweten hoor
                            Dus mijn vraag Robby, als het niet té persoonlijk is, wat is jouw functie/graad in het leger???? Want ik gok op DRILLSergant

Enne, Monica, blijven stralen he meid!!!

Greets

Lena
                            Ik ben als landmachter bij de marine ingedeeld. Ik werk als Belgisch militair in Nederland bij BE Part ABNL en ik werk bij de NSE National Support Element. Nationaal Steun Element. Mijn taak is om de Belgische militairen en hun gezin in Den Helder een zo gemakkelijk mogelijk leven te bezorgen op alle gebied plus doe ik ook de administratie van de militairen. Ook houden wij ons bezig met culturele activiteiten en de integratie van de famile's. Samen gevat manusje van alles. De mensen die ik bij mij krijg zijn dan ook voor mij klanten die de beste service krijgen. Klanten tevreden zijn mijn chefs tevreden zijn mijn chefs tevreden ben ik tevreden en als ik te vreden ben is mijn partner dat ook en zo is iedereeen tevreden, plezant he. Kleine bijkomstigheid Den Helder ligt aan zee. De duinen liggen 500 m van mijn deur
                            Robby

Comment

Ik ben als landmachter bij de marine ingedeeld. Ik werk als Belgisch militair in Nederland bij BE Part ABNL en ik werk bij de NSE National Support Element. Nationaal Steun Element. Mijn taak is om de Belgische militairen en hun gezin in Den Helder een zo gemakkelijk mogelijk leven te bezorgen op alle gebied plus doe ik ook de administratie van de militairen. Ook houden wij ons bezig met culturele activiteiten en de integratie van de famile's. Samen gevat manusje van alles. De mensen die ik bij mij krijg zijn dan ook voor mij klanten die de beste service krijgen. Klanten tevreden zijn mijn chefs tevreden zijn mijn chefs tevreden ben ik tevreden en als ik te vreden ben is mijn partner dat ook en zo is iedereeen tevreden, plezant he. Kleine bijkomstigheid Den Helder ligt aan zee. De duinen liggen 500 m van mijn deur
                              Robby
                              Het was een grapje hoor Robbie
                              We zijn dol op jouw uitdagingen , jij moedigd ons aan!

Het lijkt me een superjob die veel voldoening kan geven en ..... en SUPER locatie!
                              Geniet ervan!

Groetjes;

Lena
                              ---------------------------------------------------------------
                              Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                              www.lenafotografie.be

Comment

Gah... ik dacht dat ik iets geschreven had hier, maar blijkbaar is dat niet zo.
                                Leuk om een gezicht te zien bij een nickname!
                                En wat een schatten van meiden erbij

Comment

Working...
                                X