Niet mijn gewone manier van opnemen, eigenlijk heb ik bijna nooit gebouwen op de plaat gezet. Maar dit kasteel in Nokere samen met de reflectie trok mijn aandacht juist voor de eventing (military paarden race).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kasteel van Nokere, voor de eventing.
Collapse
X
-
Kasteel van Nokere, voor de eventing.
Niet mijn gewone manier van opnemen, eigenlijk heb ik bijna nooit gebouwen op de plaat gezet. Maar dit kasteel in Nokere samen met de reflectie trok mijn aandacht juist voor de eventing (military paarden race).
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .Labels: Geen
-
-
Re: Kasteel van Nokere, voor de eventing.
Mooi plaatje Flash, die weerspiegeling is zalig
Dat wolkje dat op de antenne geprikt zit is erg amusant
2 puntjes van mijn kant:
de foto lijkt iets naar rechts te hellen....het voelt voor mij aan alsof de hele foto ietwat scheef op de BD pagina staat. (kan aan mij liggen hoor)
Ik vind het kadertje niet erg mooi, het lijkt alsof er iets mis is gegaan met de foto.
voor de rest: Mooi!
-
True, maar wat voor andere optie heb je hier, behalve PS? (lijkt mij trouwens ondoenlijk met die lucht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtTrue, maar wat voor andere optie heb je hier, behalve PS? (lijkt mij trouwens ondoenlijk met die lucht)Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
Comment