Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probeersel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probeersel

    vandaag wa zitten te oefenen met trekken en bewerken





    facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

  • #2
    Re: probeersel

    Redelijk gelukt, het trekken en bewerken. Ik wete niet hoe je getrokken hebt, maar als je zoiets doet, best met de curves. Als je op het bovenste deel van de curve, drie puntjes op een lijn zet, staat dat deel vast. Als je dan onderaan een "s" in de curve brengt, laat je de heel lichte tonen voor wat ze zijn.
    Door het trekken, heb je nu de lichte tonen, vooraan in het gras te licht gemaakt.

    Al bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.

    Comment


    • #3
      Re: probeersel

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Redelijk gelukt, het trekken en bewerken. Ik wete niet hoe je getrokken hebt, maar als je zoiets doet, best met de curves. Als je op het bovenste deel van de curve, drie puntjes op een lijn zet, staat dat deel vast. Als je dan onderaan een "s" in de curve brengt, laat je de heel lichte tonen voor wat ze zijn.
      Door het trekken, heb je nu de lichte tonen, vooraan in het gras te licht gemaakt.

      Al bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.
      het enige wa ik heb gedaan met de bewerking is de helderheid en contrast aangepast + onderaan het gras weggesneden

      wat de groene balk betrefdt geef ik je gelijk,is me pas thuis opgevallen

      hat eigenlijk links en recht wa meer ruimte mogen geven

      mercie voor je reactie
      facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

      Comment


      • #4
        Re: probeersel

        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Al bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.
        ... en dat de onderzijde van de muur niet eindigt in de hoek rechtsonder van de foto (een klein srukje croppen dus).

        Comment

        Working...
        X