Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
probeersel
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: probeersel
Redelijk gelukt, het trekken en bewerken. Ik wete niet hoe je getrokken hebt, maar als je zoiets doet, best met de curves. Als je op het bovenste deel van de curve, drie puntjes op een lijn zet, staat dat deel vast. Als je dan onderaan een "s" in de curve brengt, laat je de heel lichte tonen voor wat ze zijn.
Door het trekken, heb je nu de lichte tonen, vooraan in het gras te licht gemaakt.
Al bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtRedelijk gelukt, het trekken en bewerken. Ik wete niet hoe je getrokken hebt, maar als je zoiets doet, best met de curves. Als je op het bovenste deel van de curve, drie puntjes op een lijn zet, staat dat deel vast. Als je dan onderaan een "s" in de curve brengt, laat je de heel lichte tonen voor wat ze zijn.
Door het trekken, heb je nu de lichte tonen, vooraan in het gras te licht gemaakt.
Al bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.
wat de groene balk betrefdt geef ik je gelijk,is me pas thuis opgevallen
hat eigenlijk links en recht wa meer ruimte mogen geven
mercie voor je reactiefacebook : https://www.facebook.com/SpilPics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtAl bij al geen slechte foto, maar wat mij dan een beetje (muggenziftend) stoort, naar compo toe, is dat ik net rechts bovenaan dat kleien stukje van die groene balk niet mee heb.
Comment
Comment