Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

front en backstage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • front en backstage

    Hey iedereen!

    Ik ben pas nieuw op belgiumdigital dus sorry als er iets niet klopt met het uploaden of dergelijke...
    Ik ben sinds kort bezig met het vastleggen van concerten maar ook van alles wat er rond gebeurt (bv. backstage, de organisatie, etc.) Ik ben autodidact in fotografie en kan best wat hulp gebruiken.
    Ik post enkele foto's die ik genomen heb met de canon 400D met de 50mm lens (canon) op f2.2 en op 1/25 en met ISO 1600. Ik heb ze in kleur genomen en daarna met een kleurenfilter omgezet in zwartwit via photoshop en de plug in NIK silver efex pro 3.0
    commentaar is meer dan welkom! Ik denk er ook aan om mij een sigma 50-150mm f2.8 aan te schaffen. Kan ik hier scherp mee foto's maken in donkere clubs zonder op de tenen van de toeschouwers op de eerste rij te moeten trappen zoals dat daarvoor het geval was? De foto's staan hieronder. SHOOT!
    alvast bedankt!

    x Laura





    Last edited by Lauragroes; 19 juli 2009, 15:56.

  • #2
    Re: front en backstage

    sorryik besef net dat ik enkel over de tweede foto informatie gegeven kwa sluiterssnelheid iso en diafragma

    de eerste foto heb ik genomen met ISO 1600 f 2.8 en sluiterstijd 1/125

    en de laatste foto ook met ISO 1600 f5.6 en sluiterstijd 1/40

    groetjes,
    Laura

    Comment


    • #3
      Re: front en backstage

      Zet eens een spatie tussen je foto's... je kan dingen veranderen door op het knopje aanpassen in de eerste post te klikken.
      Achter elke foto een enter, kijkt makkelijker.

      Ik vind het op zich drie sfeervolle beelden, in een goed omgezet zwart-wit. Met tweekan je nog meedoen in de challenge "tegenlicht". Als ik er één moet kiezen is 't de tweede.

      Comment


      • #4
        Re: front en backstage

        voila! een spatie tussen elke foto, ik begin het hier te leren

        Comment

        Working...
        X