Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classical Guitar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Classical Guitar

Foto is omgezet naar Zwart Wit in Adobe photoshop Lightroom 2.

1.

- Camera Model: Nikon D70
    - Lens: Nikon AF-S DX 18-70 F/3.5-4.5G
    - Sluitertijd: 1/6"
    - Diafragma: F8
    - ISO: 200

2.

- Camera Model: Nikon D70
    - Lens: Nikon AF-S DX 18-70 F/3.5-4.5G
    - Sluitertijd: 1/8"
    - Diafragma: F4
    - ISO: 200
    Last edited by Ibrahim06; 15 juli 2009, 21:44. Reden: EXIF erbij

Re: Classical Guitar

Jammer van die reflectie? in de gitaar. En ik had hem wat rechter gezet. Maar kvind het wel een leuk idee
    Sony DSLR-A300 + 18-70mm

Comment

EXIF?

Goeie poging . De eerste mocht kaarsrecht wat mij betreft. Er is een lelijke witte vlek rechtsonderaan (reflectie?).
      De tweede foto is minder pakkend. Het geheel is vaak minder dan een deel...

Comment

Bedankt voor de reacties.

De tweede sprak mij persoonlijk wel iets aan, zou niet weten wat. Misschien volgt er wel een update voor de eerste.

/edit
        De eerste is recht, maar lijkt scheef omdat de hals van de gitaar smaller wordt aan de bovenkant.
        Last edited by Ibrahim06; 15 juli 2009, 21:50. Reden: Bijwerken tekst

Comment

1. is redelijk, maar zou recht moeten staan en geen reflectoie hebben
          2. onthoofding is even erg voor gitaren als voor mensen, waar je bij de eerste foto duidelijk voor details gaat ben je hier brandhout aan het maken. Als gitarist voel ik me mee gekrenkt. Let wel, dat standpunt is ok, maar zet ze er dan helemaal op.

Comment

De eerste recht, en zonder reflectie zou een hele mooie kunnen zijn. Tweede is een beetje rechttoe/rechtaan en ongelukkig afgesneden. Het vogelperspectief maakt hem m.i. niet beter. Foto mist compositie en heeft ook hinderlijke reflecties.
            Leuk onderwerp, veel mee te doen (repetitie in de snaren enz waarbij met scherptediepte kan gespeeld worden...) blijven oefenen. Makkelijk gezegd natuurlijk... ik ga 't zelf ook eens proberen .
            Last edited by FestinaLente; 16 juli 2009, 08:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              ...
              Leuk onderwerp, veel mee te doen (repetitie in de snaren enz waarbij met scherptediepte kan gespeeld worden...) ..
              Ah, toevallig had ik al laatst zo een foto gemaakt. Ga het weer eens proberen.

Comment

Working...
              X