Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de foto zegt me eerlijk gezegd niets. Fototechnisch is er niets op aan te merken.
Alleen kan ik me niet dadelijk een beweegreden voor ogen houden waarom ik zulk een foto zou nemen. Mijn voorgangers denken er gelukkig anders over.
de foto zegt me eerlijk gezegd niets. Fototechnisch is er niets op aan te merken.
Alleen kan ik me niet dadelijk een beweegreden voor ogen houden waarom ik zulk een foto zou nemen. Mijn voorgangers denken er gelukkig anders over.
Ik zou ook kunnen zeggen "gelukkig dat jij er zo over denkt". Ik aprecieer zowel de negatieve als de positieve comments zolang ze maar, opbouwend en onderbouwd zijn.
Je geeft hier een eerlijk en rechtuit comment.
Wat de beweegreden was voor deze foto is de hond van mijn dochter en de sfeer van dat moment.
Het feit dat ik tegenwoordig na mijn werk op het strand kan gaan lopen om te ontspannen terwijl ik twee maand terug nog in het midden van België woonde midden in het stad, is toch zalig en ik wordt er nog goed voor betaald..
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment