Wat vinden julie van deze . of .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het strand
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Op het strand
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtIets minder vignetering, iets meer licht, zodat het allemaal een beetje klopt, en dan vind ik dit best leuk plaatje.mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Ik heb inderdaad wel wat overdreven met de bewerking .Ik zal het eens proberen met wat minder vignetering en wat meer licht .Maar vond het zelf ook wel mooi als hij zo donker is maar dat is mijn smaak . Bedankt om te reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario.van.de.gehucht Bekijk berichtIk heb inderdaad wel wat overdreven met de bewerking .Ik zal het eens proberen met wat minder vignetering en wat meer licht .Maar vond het zelf ook wel mooi als hij zo donker is maar dat is mijn smaak . Bedankt om te reageren
laat ons meekijkenmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
-
Ik vind m ook top!
toch benieuwd naar een eventuele aanpassing.Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Juurn Bekijk berichtKan iemand in kort uitleggen hoe je de vignetering in photoshop doet?
Comment
-
Comment
-
Ik vind dit een mooie foto, mooie compo, mooi moment met een goed onderwerp.
Maar net ondanks het onderwerp zou ik hem liever in een normaal belichte "daglicht" versie zien, is deze tegen de zon in getrokken of bewerkt??Wat een dag, alles in schoonheid
Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900
Comment
-
Comment