Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je eerste macro is vlijmscherp waar hij scherp moet zijn Voor de compo staat de zweefvlieg te centraal in de foto, dus links of rechts de roze blaadjes bijsnijden en hij is nog beter
Je eerste macro is vlijmscherp waar hij scherp moet zijn Voor de compo staat de zweefvlieg te centraal in de foto, dus links of rechts de roze blaadjes bijsnijden en hij is nog beter
Bedankt vicky! Maar wat dat snijden betreft, dat is nu precies wat ik niet kon beslissen.
Noch links noch rechts vind ik de foto beter... daarom heb ik zo gelaten...
Bedankt vicky! Maar wat dat snijden betreft, dat is nu precies wat ik niet kon beslissen.
Noch links noch rechts vind ik de foto beter... daarom heb ik zo gelaten...
Wel persoonlijk vind ik links bijsnijden het beste, maarja een foto bekijken en beoordelen is nog altijd heel persoonlijk misschien denken anderen er anders over
Comment