Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het hete strand van Knokke bij 30 graden.



    Sfeerbeeld op het strand van Knokke bij 30 graden. Eventjes aangepast om alle problemen te vermijden.


    Enjoy .....
    Last edited by flashsplash; 3 juli 2009, 13:01. Reden: foto bedekt gezicht na opmerkingen
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

    Eerste vind ik heel goed... mooie diepte brengt de strandlijn in het beeld. Mooi sfeerbeeld op de juiste plaats scherpgesteld .
    Tweede... zit m.i. meer in. Beter zou m.i. zijn, nog lager, zodat je de omgeving meegeeft.

    Comment


    • #3
      Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

      @festinalente

      Zal ik moeten overdoen, hierbij was het blikje eigenlijk een soort zinspeling.

      De eerste foto met de juiste focus en daarna Enjoy. het drankje of de lady ?

      VG Flash
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
        @festinalente

        Zal ik moeten overdoen, hierbij was het blikje eigenlijk een soort zinspeling.

        De eerste foto met de juiste focus en daarna Enjoy. het drankje of de lady ?

        VG Flash
        Goh... die had ik echt niet mee

        Comment


        • #5
          Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

          Zou van de eerste de parasol eraf doen en dan is hij voor mij ook goed.
          Die tweede zegt me niet zo veel al is hij technisch wel goed geschoten.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

            hmm... hopelijk kom ik niet seksistisch (typo?? ) over maar ik vind dat de borsten er teveel uitspringen op nr 1... Ze trekken imho teveel aandacht omdat de rest teveel out of focus is... Ik had op zo'n plaatje veeeeeel meer dof gebruikt... je hebt hier f/5.6 gebruikt maar ik had gerust f/11 of zelfs hoger gebruikt. Op zo'n foto mag veel scherp zijn omdat dit de echte drukte op het strand op zo'n dag weergeeft. Maar da's mijn mening he

            2e boeit met ook niet zo echt...
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

              Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
              hmm... hopelijk kom ik niet seksistisch (typo?? ) over maar ik vind dat de borsten er teveel uitspringen op nr 1... Ze trekken imho teveel aandacht omdat de rest teveel out of focus is... Ik had op zo'n plaatje veeeeeel meer dof gebruikt... je hebt hier f/5.6 gebruikt maar ik had gerust f/11 of zelfs hoger gebruikt. Op zo'n foto mag veel scherp zijn omdat dit de echte drukte op het strand op zo'n dag weergeeft. Maar da's mijn mening he

              2e boeit met ook niet zo echt...

              Ik hoop voor de TS niet dat deze foto aan het licht komt bij deze vrouw want das een serieus proces aan zijn broek..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                ga voor de eerste opname, heel mooi het geen waar het omgaat, lekker centraal in beeld.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                  heel goed gezien, prima weergave van de kustlijn, prachtig strand van Knokke, goeie belichting en perfect scherpgesteld op de hoofdonderwerpen. Al de rest in het onscherpe ? Who cares.

                  maar dit lijkt me inderdaad een beetje gevaarlijk, tenzij je hier natuurlijk (geschreven) toestemming voor hebt.
                  groeten,

                  Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                    'k Vind de paal storend. Maar die is misschien óók bedoeld als "zinspeling" ... ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                      Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht

                      maar dit lijkt me inderdaad een beetje gevaarlijk, tenzij je hier natuurlijk (geschreven) toestemming voor hebt.
                      ga op het openbare strand maar eens vragen, om het een en andere te bedekken omdat je het aanstootgevend vind, kijk eens wat voor commentaar je daar op krijgt.
                      als men zo op het strand wil verpozen OK, maar geen gezeur achteraf hè.
                      mocht er wel bezwaar gemaakt worden door de gefotografeerde, kan je de opname op verzoek altijd nog weghalen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                        de lat hoger leggen, ik blijf het zeggen
                        als ik naar de fotos zie van een tijdje terug = wauw
                        de stoelen van Scheveningen enz, dat was top
                        mvg Wilfried

                        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          ga op het openbare strand maar eens vragen, om het een en andere te bedekken omdat je het aanstootgevend vind, kijk eens wat voor commentaar je daar op krijgt.
                          als men zo op het strand wil verpozen OK, maar geen gezeur achteraf hè.
                          mocht er wel bezwaar gemaakt worden door de gefotografeerde, kan je de opname op verzoek altijd nog weghalen.
                          grt,bouk.
                          Eventjes opgezocht:

                          "Ook gewone burgers moeten soms aanvaarden dat ze in het kader van actualiteitsverslaggeving gefilmd of gefotografeerd worden, bijvoorbeeld bij een openbare manifestatie. Beeldjournalisten kunnen immers altijd opnamen maken van een openbare plaats, mét de personen die zich daar op dat moment bevinden, bijvoorbeeld in een justitiepaleis. Voor actualiteitsbeelden en opnames van een massa geldt het portretrecht dus niet. Maar er blijven grenzen. Een beeld reproduceren van iemand in een situatie die zijn reputatie kan schaden (bijvoorbeeld iemand die een private club verlaat), zou kunnen leiden tot een veroordeling. Het is ook verboden om iemands beeld te publiceren in een denigrerende context. Ook iemand die erg goed herkenbaar is of het belangrijkste onderwerp vormt van de afbeelding, zou zijn recht op afbeelding kunnen
                          inroepen."


                          Altijd twijfelachtig dus: wanneer ben je "goed herkenbaar" of het "belangrijkste onderwerp"?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                            ik zou er niet mee kunne lachen alleszins... but then again, ik zit ook niet met mijn blote toeters op een overvol strand =)
                            maar deze mevrouw is wel duidelijk het hoofdonderwerp van de foto he...

                            'k vind het wel een mooie plaat, alleen vind ik ook de paal en het hoofd onderaan erg storend.
                            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het hete strand van Knokke bij 30 graden.

                              Beste shooters,

                              Om alle problemen te vermijden zal ik de foto weghalen en alleen het blikje laten.


                              de lat hoger leggen, ik blijf het zeggen
                              als ik naar de fotos zie van een tijdje terug = wauw
                              de stoelen van Scheveningen enz, dat was top
                              Beste Frie ik ben wat een het experimenteren, er komen er andere aan waarvan de lat hoger ligt.

                              Groeten Flash
                              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                              Comment

                              Working...
                              X