Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kattenkwaad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kattenkwaad

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Da's nu net iets wat ik vind dat deze foto's een groot postkaartgehalte geeft... net niet zo gestoken scherp, maar geen storende onscherpte, en het ietwat donkere. Rechts belichten is de regel, maar soms kan er een tikkeltje van afwijken ook mooi zijn.

volg hier volledig

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
    Beste Monica,

Dat donkere was niet verkeerd bedoeld hoor, en inderdaad als postkaart of kalender foto zit dat wel goed. Als dat de bedoeling was , dan is het prima werk.
    Anders ook hoor.

VG Flash

P.S en waarom geen Nikon ?
    nikon Canon ,zie echt het verschil niet hoor,ik heb ook nikon,maar zou evengoed met canon werken. is een kwestie van gewoonte en smaak

grtjs,

jeannot

Comment

Re: Kattenkwaad

Ik had Flash zijn laatste reaktie nog niet gelezen
      Flash...ik ben een tuttebol die op dit moment graag truttige foto's maakt
      Deze foto's zij gemaakt net voor de schemering (vandaar dat ik refereer aan het uur van de kleuren) Als ik de foto's lichter maak, zouden ze geen reeele sfeer geven. Het was immers niet erg licht meer
      Ik denk nooit zomaar dat iemand verkeerde bedoelingen heeft en je feedback is dan ook meer dan welkom

Waarom geen Nikon? Sja....waarom wel?

Om even de boel op scherp te zetten (heerlijk) Ik merk dat er Nikoniers zijn die Canon niet erg...uhm...waarderen en niet pro genoeg vinden. Wel, gezien ik daar tot nu toe nog geen een redelijke onderbouwing over heb mogen lezen heb ik maling aan ik de Nikon hype. Het zal vast een fantastische camera zijn, maar of ie nou beter zou zijn dan Canon Ik ben een gewoontedier...en hou het lekker bij de Canon

Comment

Working...
      X