Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het standpunt van de camera ... goed gekozen ! Het is als het ware dat de blauwe lucht gedragen wordt door de stoel / neerzit op de stoel. M.a.w. de scheiding van lucht en horizon valt gelijk met het zitvlak van de stoel. Verder is de leegte van de zeedijk opvallend ... het kan er soms (te) druk zijn. Goed zo, op foto's moet je alleen laten zien wat je wil laten zien.
Ik vind het standpunt van de camera ... goed gekozen ! Het is als het ware dat de blauwe lucht gedragen wordt door de stoel / neerzit op de stoel. M.a.w. de scheiding van lucht en horizon valt gelijk met het zitvlak van de stoel. Verder is de leegte van de zeedijk opvallend ... het kan er soms (te) druk zijn. Goed zo, op foto's moet je alleen laten zien wat je wil laten zien.
Was in de winter getrokken en vroeg in de morgen, dus bijna niemand te zien!! Neem graag foto's met weinig of geen mensen erop!!
Bedankt voor je reactie!
Gr Tantine
Ik zag deze foto al helemaal wegkwijnen naar de tweede pagina, en daar vind ik hem toch te goed voor.
Voor mij een heel mooi beeld, simpel onderwerp, dat er heel goed uitkomt, onderwerp en zijn schaduw spelen mee, en ook vooral de lijnen op de grond die recht de diepte in gaan.
Door de groothoek te gebuiken, lijkt alles nog veel verder en groter dan het is.
Ik vind dit een heel goeie foto !
Comment