Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Killing_With_A_SmileBekijk bericht
waarom vind je die andere beter?
Zou het graag willen weten
Ik mis meer scherpte , in je andere fotokes had je meer scherpte . Zeker de ogen op die andere foto's waren perfect en hier bij deze mis ik dat een beetje
Ik mis meer scherpte , in je andere fotokes had je meer scherpte . Zeker de ogen op die andere foto's waren perfect en hier bij deze mis ik dat een beetje
ik weet dat scherpte minder is maar vond het zo ook goed .
Goeie foto, maar het viel me direct op dat er veel meer licht op hand en wang zit, dan op de ogen. Het stoort niet echt, kan zelfs intentioneel zijn, maar als de foto geen bijbedoelingen heeft, en louter als portret moet dienen, liever wat meer licht op de ogen.
Het niet 110% scherp zijn maakt hier de foto juist tot zijn recht komen?vindt het een prachtplaat
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment