Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste probeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste probeersel

Een van mijn eerste foto's met een oly e520:

PS. Schijnt niet te lukken om een plaatje zichtbaar te maken. Dit bericht verwijderen lukt me ook al niet.
    Last edited by jee; 22 juni 2009, 16:12.

Re: Eerste probeersel

Oorspronkelijk geplaatst door jee Bekijk bericht
    Een van mijn eerste foto's met een oly e520:

PS. Schijnt niet te lukken om een plaatje zichtbaar te maken. Dit bericht verwijderen lukt me ook al niet.
    Eerst een keer "testen" in het test-gedeelte van dit forum
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Is er een mod om dit even naar test forum te verplaatsen
      Tracht Jee te helpen een foto te linken

Jee lees het olympus toppic heb link geplaatst hoe met picasa te linken naar hier.
      Anders kies de oplossing die ik met PM gestuurt had en ga via http://www.mijnalbum.nl/ en daar een free space aan te maken kost niks en is 500mb groot

Comment

je hebt nu hierboven de goeie link met de gepaste uitleg om een foto online te plaatsen, nu moet je, als je op het forum staat en je ziet de show foto’s boven aan, dan zie je in een grijze balk net er onder : “FORUM” eronder “ CAMERAS EN ACCESOIRES” , wel scroll nu eens naar onder tot je bij “OVERIGE FORUMS” komt, daar zie je “test forum” staan, wel het is altijd interessant eerst eens een foto op het test forum te plaatsen, hier plaats je foto’s als het ware in het klad, als dit lukt, dat kan je met de zelfde moeit een foto plaatsen op de echte forum, stel dat je het niet doet en je hebt een aantal missers kan je anders wel eens een boze reactie krijgen, zo van, doe je dit met opzet! (zelf meegemaakt) gelukkig zijn er ook mensen zoals je ziet die je graag helpen met nuttige tips
        een eenvoudige en makkelijk te vinden uitleg voor beginners staat er nog tekort op dit toffe forum.
        groeten Erwin

Comment

Denk dat het wel lukt nu :-)

Is mss een beetje te klein?

Comment

Denk dat het wel lukt nu :-)

Is mss een beetje te klein?

Mag wat groter ja....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Hoe doe je dat? Ben beetje leek.

Comment

Oke zie dat je bij photobucket zit, heb je gelinkt naar ware grote of heb je ze zo klein gemaakt alvorens te posten?

Dacht dat je bij photobucket een grote kan kiezen om te linken naar hier maar ben niet zeker.
                Anderzijds van de kleien foto die je hier tentoon stelt ziet het er een mooie uit
                Leuke klederdracht en een spontane glimlach van het model

Comment

Hoe doe je dat? Ben beetje leek.
                  Niet zoveel verkleinen...!!

Serieus nu.... gebruik om te verkleinen BD-sizer en je problemen hiermee zijn van de baan. Max 900pxl langste zijde.

grts
                  perman
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Even groter dan:

Comment

Of deze versie:

Comment

De eerste foto heb ik per malheur zelf weggedaan. Tja, 't is even wennen hé. Wat vinden jullie van die er nog staat? Als beginner leer ik graag uit jullie reacties.

Comment

Denk dat de eerste scherper was, bij deze mis ik net dat beetje meer dat ik in die kleine wel zag.
                          Anders zoals ik al melde leuke klederdracht
                          Dus probeer eens met master software om de kleuren wat meer leven in te blazen door wat te verscherpen en het contrast een tickje op te trekken

Comment

Beetje gek, want de originele foto's zijn wel kleurrijker. Maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen ;-)
                            Hoe zou het komen dat de scherpte niet optimaal is? IS vergeten op te zetten mss?

Comment

Probeer je foto een beetje te verscherpen en wat contrast toe te voegen zal eeen wereld van verschil maken
                              Let op niet te veel contrast anders krijg je uitgebrande plekken.

En als je weerkt met BD sizer zet onderaan links eens dat vinkje op EXIF ggevens er in laten staan.
                              Zodat wij U beter kunnen helpen

Comment

Working...
                              X