Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is er een mod om dit even naar test forum te verplaatsen
Tracht Jee te helpen een foto te linken
Jee lees het olympus toppic heb link geplaatst hoe met picasa te linken naar hier.
Anders kies de oplossing die ik met PM gestuurt had en ga via http://www.mijnalbum.nl/ en daar een free space aan te maken kost niks en is 500mb groot
je hebt nu hierboven de goeie link met de gepaste uitleg om een foto online te plaatsen, nu moet je, als je op het forum staat en je ziet de show foto’s boven aan, dan zie je in een grijze balk net er onder : “FORUM” eronder “ CAMERAS EN ACCESOIRES” , wel scroll nu eens naar onder tot je bij “OVERIGE FORUMS” komt, daar zie je “test forum” staan, wel het is altijd interessant eerst eens een foto op het test forum te plaatsen, hier plaats je foto’s als het ware in het klad, als dit lukt, dat kan je met de zelfde moeit een foto plaatsen op de echte forum, stel dat je het niet doet en je hebt een aantal missers kan je anders wel eens een boze reactie krijgen, zo van, doe je dit met opzet! (zelf meegemaakt) gelukkig zijn er ook mensen zoals je ziet die je graag helpen met nuttige tips
een eenvoudige en makkelijk te vinden uitleg voor beginners staat er nog tekort op dit toffe forum.
groeten Erwin
Oke zie dat je bij photobucket zit, heb je gelinkt naar ware grote of heb je ze zo klein gemaakt alvorens te posten?
Dacht dat je bij photobucket een grote kan kiezen om te linken naar hier maar ben niet zeker.
Anderzijds van de kleien foto die je hier tentoon stelt ziet het er een mooie uit
Leuke klederdracht en een spontane glimlach van het model
De eerste foto heb ik per malheur zelf weggedaan. Tja, 't is even wennen hé. Wat vinden jullie van die er nog staat? Als beginner leer ik graag uit jullie reacties.
Denk dat de eerste scherper was, bij deze mis ik net dat beetje meer dat ik in die kleine wel zag.
Anders zoals ik al melde leuke klederdracht
Dus probeer eens met master software om de kleuren wat meer leven in te blazen door wat te verscherpen en het contrast een tickje op te trekken
Beetje gek, want de originele foto's zijn wel kleurrijker. Maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen ;-)
Hoe zou het komen dat de scherpte niet optimaal is? IS vergeten op te zetten mss?
Probeer je foto een beetje te verscherpen en wat contrast toe te voegen zal eeen wereld van verschil maken
Let op niet te veel contrast anders krijg je uitgebrande plekken.
En als je weerkt met BD sizer zet onderaan links eens dat vinkje op EXIF ggevens er in laten staan.
Zodat wij U beter kunnen helpen
Comment