Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die is heel mooi!
Amai.
Maar hoe doen jullie het toch? Bij mij lopen/vliegen die beesten altijd weg.
Met wat voor een lens enzo heb je dat getrokken? Is dat een crop va nde originele of zo?
Heel mooi in ieder geval.
Foto is genomen met mijn Nikon D80 met daarop de Nikon AF-S VR 105mm f2.8G IF-ED macro-lens (net uit de verpakking). Zeer langzaam plaats nemen & adem inhouden is de boodschap!
Het beeld is niet bewerkt, maar wel gecropt... en die cropping had inderdaad wat meer van de bovenkant mogen overlaten.
Bedankt voor feedback!
"Your eyes can deceive you, don't trust them!" Obi-Wan
Heel mooie foto, vind ik. De kleuren zijn sterk, de vlieg is scherp op zijn kopje... ben een beetje jaloers, want ik heb geen al te goeie relatie met insecten
Van mij had er trouwens onderaan ook nog een klein stukje bijgemogen, het puntje van het blad is er net iets te krap bij genomen. Maar verder echt een pareltje!
Comment