Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste fotos...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste fotos...

Na een lange tijd van rust eindelijk eens nieuwe foto's. Ze zijn wel gemaakt met m'n oude Z2 toen k opzoek was naar locaties om nieuwe foto's te maken.
    Foto 1 & 2 zijn foto's van de locatie, foto 3 is een speling met effecten...
    Commentaar geven mag gerust hoor, een mens kan altijd bijleren.

Foto 1

Foto 2

Foto 3
    Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

Re: Eerste fotos...

Ik vind het nogal rommelige composities, geen aandachtspunt. Ze zijn ook wat schuin, en dat vind ik hier geen toevoeging. Mss wat minder lucht in de eerste. Het effectje in de derde vind ik een beetje passé ook de compositie is daar een beetje te centraal.
    Nog eens wat rondstappen in Dendermonde en plaatjes blijven schieten.

Groeten
    Flickr

Comment

Als je een effekt wil toepassen zoals in de derde dan moet je er ook voor zorgen dat de scherpte goed zit. Nu acsentueerd u alleen dat dit deel onscherp is.
      Middenste foto vind ik Je hebt u niet laten vangen om de sporen horizontaal te fotograferen. je zit hier namelijk in een bocht en het is de gewoonte zoals in de wegenbouw om het binnenste van de bocht lager te leggen. Dit is niet anders bij de spoorweg
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

eerst en vooral proficiat met je verjaardag vandaag
        maar ik zou de foto's toch wel even recht zetten
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

eerste en tweede vind ik best leuk. derde vind ik niet echt geslaagd...
          zie comment robby
          2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

De eerste brengt mij wat in verwarring, omdat hij op het eerste zicht echt scheef lijkt...

De tweede had heel mooi geweest als er iets meer scherpte in zat denk ik.

Bij de derde heb ik teveel het gevoel dat het zwart-wit gedeelte er achteraf opgeplakt is, maar misschien is dat je intentie?

Comment

Working...
            X