Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste serieuze poging in HDR
Collapse
X
-
-
Re: Eerste serieuze poging in HDR
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtkoentje, wat mij betreft zeer knap gedaan
naar m.i. een zeer geslaagde HDR ,mijne eerste en tweede waren bijlange zo goed niet
grtjs,
jeannot
zie je wel , als je af en toe luisterd kom je er wel , de schouders niet laten hangen en ervoor gaan
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtgoede hdr, hoewel ik me afvraag of deze opnamen wel een hdr nodig hadden.
Comment
-
-
hmmmm... ik vind het origineel beter... vreemd hoe smaken kunnen verschillen eh2xZ6, 1xD7500, glas, licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk berichthmmmm... ik vind het origineel beter... vreemd hoe smaken kunnen verschillen ehCanon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex
Comment
-
ik vind het origineel ook beter (warmer)
HDR gebruik je eigenlijk alleen als het verschil tussen donkere en lichte partijen te groot is (meer dan 8 stops) en dus de lichte partijen uitgebeten gaan zijn of de donkere dichtlopen, of als je het speciale hdr effect wil bereiken (met tone mapping)Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
-
Nu ja dat hoor ik hier nu van jullie en dat zal wel zo zijn , ik weet ook nog niet alles van HDR en wat je er allemaal kan mee bereiken , het is een begin he , ik had het nog nooit gedaan en de foto op zich was niet slecht toch
Comment
-
ho ho, niet terug in je hoekje kruipen, hè.
niemand heeft hier gezegd dat de bewerking slecht is. Het is een leuke poging, dus doorgaan. Maar niet vergeten waarvoor hdr bedoeld is. Om moeilijk te belichten situaties toch nog te redden of er iets moois van te maken wat je met een normale belichting niet kunt.
Dus, blijven proberen en nooit opgeven.
en blijven posten hier. Van de commentaren kun je alleen maar leren, net zoals wij allemaal.
groeten,
BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtho ho, niet terug in je hoekje kruipen, hè.
niemand heeft hier gezegd dat de bewerking slecht is. Het is een leuke poging, dus doorgaan. Maar niet vergeten waarvoor hdr bedoeld is. Om moeilijk te belichten situaties toch nog te redden of er iets moois van te maken wat je met een normale belichting niet kunt.
en blijven posten hier. Van de commentaren kun je alleen maar leren, net zoals wij allemaal.
groeten,
Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk berichtho ho, niet terug in je hoekje kruipen, hè.
groeten,
Bert
Comment
Comment