Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit was toen ik net me eerste nikon had........... nu al wel weer wat veder kwa fotografieskills. Maar was toen best beetje trots op deze foto (al zeg ik het zelf uhg uhg) daarom wou/wil ik hem toch even met jullie delen
Re: 1 van mijn eerste foto's.......zelfportret toen
Yep, ik vind het een heel mooi clean foto.
De camera komt mooi in beeld en jij ook!
De ogen vind ik persoonlijk wel mooi, die geven zo dat ietsje meer aan de foto.
Re: 1 van mijn eerste foto's.......zelfportret toen
thnx voor al jullie reactie's
zelf ben ik erg krities en dan vooral op me eigen foto's en niet gauw te vreden.
en daarbij er eigenwijs kwa compo etc etc heb al wel gemerkt dat ik niet altijd "volgens de regels" werk
zelf ben ik erg krities en dan vooral op me eigen foto's en niet gauw te vreden.
en daarbij er eigenwijs kwa compo etc etc heb al wel gemerkt dat ik niet altijd "volgens de regels" werk
Ja, en? Eigenwijs is goed. Gij moet u eigen karakter vinden vind ik. Ik trek ook graag anders dan het standard. Regels zijn er voor als standard te dienen! Ik breek ze graag!
Zoals al eerder vermeld, ik vind het goed. Ieder zijn mening natuurlijk he maar, ... .
Comment