Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de crop is goed hier robby,maar had voor mij niet gehoeven ,om het feit dat je een beeld weergeeft zoals het is,strand zee,zonsondergang etc maar idd,de crop toch een sierlijk plaatje
Tot spijt van wat de meesten hier zeggen vind ik de compo met de asbak en de houten latjes van de tafel juist wel iets hebben. ht klassieke van de een zonsondergang is hiermee duidelijk van tafel geveegd .
De kleuren zijn inderdaad nogal aan de paarse kant en dat maakt wat afbreuk aan de foto. Niet tegenstaande dat vind ik het best een leuke zonsondergang.
Groetjes,
Alex_W
[FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX
Ik snap niet waarom er een probleem gemaakt wordt rond een uitgebrande plek van de zon.
Is het dan niet normaal dat die plek juist zeer licht is, dat is toch ook wat je ziet in de werkelijkheid?
Laatste crop vind ik de beste, en best nog goede kwaliteit voor een GSM!
Ik snap niet waarom er een probleem gemaakt wordt rond een uitgebrande plek van de zon.
Is het dan niet normaal dat die plek juist zeer licht is, dat is toch ook wat je ziet in de werkelijkheid?
Laatste crop vind ik de beste, en best nog goede kwaliteit voor een GSM!
Zoals ik jou reeds persoonlijk schreef: ik wist dat er iets mee was, ik dacht dat ze ingescand waren van een afdruk ofzo, er schorte iets met de kwaliteit.
GSM shot dus
In ieder geval de crop is voor mij geslaagd heel mooi beeld
zaaaaaaalig om te zien
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Heeft er ook mee te maken dat ik net interview met fotograaf Hans Aarsman las in Humo. Die man braakt waarschijnlijk bij het zien van HDR en aanverwanten.
I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.
Heeft er ook mee te maken dat ik net interview met fotograaf Hans Aarsman las in Humo. Die man braakt waarschijnlijk bij het zien van HDR en aanverwanten.
Dit is geen hdr
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment