Robby
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dit maal zonder titel
Collapse
X
-
-
Re: Dit maal zonder titel
Dit maal zonder woordenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Bij mij zijn de kleuren heeeeeeeeeel raar, zeker in de voorgrond.
Verder spreekt het plaatje op zich me zeker aan, alleen begrijp ik de bedoeling niet van de voorgrond. Zo'n mooie zonsondergang, en dan staat op de voorgrond wat ik denk een assenbak te zijn...
Zal wel aan mij liggen...2xZ6, 1xD7500, glas, licht
Comment
-
kwaliteit is niet echt goed
begrijp niet echt waarom die "asbak" daar staat
anders mooie zonsondergang
Comment
-
Ben nu al verschillende keren komen kijken en ik ben eruit: het bloemenpotje hoort er niet bij voor mij.
Je probeert op die manier misschien wel wat af te wijken van de klassieke standaard zonsondergangen, maar ik zie het dan toch nog steeds liever klassiek.
Vraag me wel af wat het zou geven met dat houtwerkje onderaan, maar zonder het bloemenpotje. Misschien dat ik dat wel meer zou smaken.
Comment
-
-
Plaatst men een klasieke foto, zegt men" weer het zelfde. Plaatst men eens iets anders zegt men liever iets klasiek. La vie et belle.
Jullie vragen,wij draaien de klassieke versie van zelfde zonsondergang.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Ideetje? beetje van de bovenkant, beetje van de onderkant? a la panorama effect?Sony a300
http://pauline-fotografie.blogspot.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pauline Bekijk berichtIdeetje? beetje van de bovenkant, beetje van de onderkant? a la panorama effect?
Bedoel je van de eerste of van de tweede
RobbyMinder tijd achter de computer
Comment
-
Ik denk dat Pauline de 2e zal bedoelen, ik deel haar mening, dan heb je een typische David Hamilton pict. nu storen het strand en de mensen beetje.
De eerste: prachtige zon maar die stommen assepot hé
voor mij doet hij t niet sorry.
Ene, mooie handtekening (beetje aan grote kant maar origineel )
greets
Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
-
-
Wat ik er niet bij hebt vermeld is dat deze zijn gemaakt met mijn GSM.
Wat dat potje betreft. Dit is een foto van mijn eerste zonsondergang in Den Helder waar ik sinds 1juli werk. Ik lag op dat moment met mijn hoofd op deze tafel terwil ik van deze zonsondergang aan het genieten was. Asbak stond in de weg maar de reflektie op de asbak ( die je hier niet zo goed kunt zien) vond ik wel iets hebben. Heb mijn GSM genomen (2 Mpx) en heb foto genomen. In PSP wat met de fade gespeeld. Dus voor mij staat dat asbakje perfect op zijn plaats wegens het gebeuren op dat moment. Dat het voor andere storend is kan ik best begrijpen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk berichtIk denk dat Pauline de 2e zal bedoelen, ik deel haar mening, dan heb je een typische David Hamilton pict. nu storen het strand en de mensen beetje.
De eerste: prachtige zon maar die stommen assepot hé
voor mij doet hij t niet sorry.
Ene, mooie handtekening (beetje aan grote kant maar origineel )
greets
Lena
Bedankt nogmaals aan de goede apostel voor deze donatie. Amen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtToch wel mooi hoor voor een GSM foto en je uitleg erbij verheldert de compositiekeuze inderdaad wel.
Je leeft precies wel in de toekomst. Je bedoelt 1 juni waarschijnlijk
Je tweede zou ik ook strand en co weghalen (cfr. Lena shoot)
Het is inderdaad 1 augustus 2009 dat ik hier begonnen ben. Of was het nu 2006.
Speelt gene rol Onze lieve Heer heeft mij hier die kans gegeven en ik ga er miljaar van profiteren "Inshallah".
Comment
Comment