Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit maal zonder titel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dit maal zonder titel

Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Re: Dit maal zonder titel

Dit maal zonder woorden
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Bij mij zijn de kleuren heeeeeeeeeel raar, zeker in de voorgrond.

Verder spreekt het plaatje op zich me zeker aan, alleen begrijp ik de bedoeling niet van de voorgrond. Zo'n mooie zonsondergang, en dan staat op de voorgrond wat ik denk een assenbak te zijn...

Zal wel aan mij liggen...
      2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Idd, hier zijn de kleuren ook heel raar (het hout is bijna paars)
        En de foto is iets TEVEEL gescherpt.

Toch wel mooie compo vind ik zelf! Spijtig van de kleurtjes en scherpte, anders
        Canon 5D2 en wat glas

Comment

kwaliteit is niet echt goed
          begrijp niet echt waarom die "asbak" daar staat
          anders mooie zonsondergang

Comment

Ben nu al verschillende keren komen kijken en ik ben eruit: het bloemenpotje hoort er niet bij voor mij.
            Je probeert op die manier misschien wel wat af te wijken van de klassieke standaard zonsondergangen, maar ik zie het dan toch nog steeds liever klassiek.
            Vraag me wel af wat het zou geven met dat houtwerkje onderaan, maar zonder het bloemenpotje. Misschien dat ik dat wel meer zou smaken.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ook deze is uitgebrand, een zondsondergang is romantisch maar moeilijk te fotograferen hé.

Comment

Plaatst men een klasieke foto, zegt men" weer het zelfde. Plaatst men eens iets anders zegt men liever iets klasiek. La vie et belle.
                Jullie vragen,wij draaien de klassieke versie van zelfde zonsondergang.
                Robby

Comment

Ideetje? beetje van de bovenkant, beetje van de onderkant? a la panorama effect?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pauline Bekijk bericht
                    Ideetje? beetje van de bovenkant, beetje van de onderkant? a la panorama effect?
                    Wat is uw beetje wat is mijn beetje
                    Bedoel je van de eerste of van de tweede
                    Robby

Comment

Ik denk dat Pauline de 2e zal bedoelen, ik deel haar mening, dan heb je een typische David Hamilton pict. nu storen het strand en de mensen beetje.
                      De eerste: prachtige zon maar die stommen assepot hé
                      voor mij doet hij t niet sorry.
                      Ene, mooie handtekening (beetje aan grote kant maar origineel )

greets

Lena
                      ---------------------------------------------------------------
                      Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                      www.lenafotografie.be

Comment

Wat ik er niet bij hebt vermeld is dat deze zijn gemaakt met mijn GSM.
                        Wat dat potje betreft. Dit is een foto van mijn eerste zonsondergang in Den Helder waar ik sinds 1juli werk. Ik lag op dat moment met mijn hoofd op deze tafel terwil ik van deze zonsondergang aan het genieten was. Asbak stond in de weg maar de reflektie op de asbak ( die je hier niet zo goed kunt zien) vond ik wel iets hebben. Heb mijn GSM genomen (2 Mpx) en heb foto genomen. In PSP wat met de fade gespeeld. Dus voor mij staat dat asbakje perfect op zijn plaats wegens het gebeuren op dat moment. Dat het voor andere storend is kan ik best begrijpen.
                        Robby

Comment

Toch wel mooi hoor voor een GSM foto en je uitleg erbij verheldert de compositiekeuze inderdaad wel.
                          Je leeft precies wel in de toekomst. Je bedoelt 1 juni waarschijnlijk

Je tweede zou ik ook strand en co weghalen (cfr. Lena shoot)
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                            Ik denk dat Pauline de 2e zal bedoelen, ik deel haar mening, dan heb je een typische David Hamilton pict. nu storen het strand en de mensen beetje.
                            De eerste: prachtige zon maar die stommen assepot hé
                            voor mij doet hij t niet sorry.
                            Ene, mooie handtekening (beetje aan grote kant maar origineel )

greets

Lena
                            Bloed zweet en tranen heeft het mij gekost dat handtekening. Maar het was de moeite.
                            Bedankt nogmaals aan de goede apostel voor deze donatie. Amen.
                            Robby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                              Toch wel mooi hoor voor een GSM foto en je uitleg erbij verheldert de compositiekeuze inderdaad wel.
                              Je leeft precies wel in de toekomst. Je bedoelt 1 juni waarschijnlijk

Je tweede zou ik ook strand en co weghalen (cfr. Lena shoot)
                              Met die vakantie stemming die ik hier heb zou je inderdaad de kluts verliezen.
                              Het is inderdaad 1 augustus 2009 dat ik hier begonnen ben. Of was het nu 2006.
                              Speelt gene rol Onze lieve Heer heeft mij hier die kans gegeven en ik ga er miljaar van profiteren "Inshallah".
                              Robby

Comment

Working...
                              X