Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wolkjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wolkjes

Last edited by freekie2; 5 juni 2009, 21:34. Reden: foto werd niet goed weergegeven
    CANON 1000D --- EF-S 18-55 3.5-5.6 --- EF 55-200 4.5-5.6 II USM --- EF 50 1.8 II --- 430 EXII --- Gorillapod SLR ZOOM

Re: wolkjes

De wolken zijn op zich goed en hebben een leuk patroon. Ook bomen op de voorgrond zetten kan een versterkend effect hebben. Zover zit je dus wel goed. Je moet alleen een beetje opletten hoe die bomen op de voorgrond staan. Daar ga je een beetje de mist in. De bomen moeten in zo'n geval voor een soort van kader/lijnen zorgen. Een klassiek voorbeeld waar dit een beetje op lijkt, maar net niet is, is dat je de bomen zo plaatst dat je een mooie (symmetrische) V-vorm krijgt, Dat zorgt voor rust en balans in de foto. Nu zijn de bomen maar gewoon 'boom', zonder bij te dragen aan het geheel van de foto. Snap je? Ik vind mijn uitleg een beetje wazig :s Verder zijn dit de foto's die pas echt mooi worden bij een mooie rode zon die de wolken kleurt, dat mis ik nu wel een beetje.

Comment

Re: wolkjes

de foto zegt me niet zo veel en sluit en aan bij men voorganger

greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Working...
      X