Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It takes two to tango

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• It takes two to tango

Eerste keer dat ik geprobeerd heb om dansers te fotograferen. Het valt niet mee moet ik zeggen. Veel volk in de achtergrond. Iedereen danst door elkaar...
    Enfin, graag uw oordeel over deze

Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Re: It takes two to tango

Vind het een knappe foto maar ik vind wel dat het wat onscherp is.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind hem wel leuk; er zit 'leven' in, maar het zou wel even goed de benen van twee mensen die op de dijk wandelen kunnen zijn. 'Dans', en zeker geen passionele tango, zie ik er helaas niet in.
      Maar op zich, is de foto wel niet mis.

mvg
      Brecht
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
        Ik vind hem wel leuk; er zit 'leven' in, maar het zou wel even goed de benen van twee mensen die op de dijk wandelen kunnen zijn. 'Dans', en zeker geen passionele tango, zie ik er helaas niet in.

mvg
        Brecht
        Ik volg.
        Toch een heel originele foto
        *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht

mvg
          Brecht
          Dat zal wel. Daar zal zeker het tapijt waar ze op dansen de oorzaak van zijn We moeten toch een beetje seriues blijven he.
          Iemand die zijn voet zo houd bij het wandelen heeft toch een probleem.
          Ik denk niet dat de ts'r een dans wilden fotograferen maar wel dansers. En als hij dan ook zegt dat het een tango is dan kan ik daar met een beetje fantasie( en dat moeten we allemaal toch hebben) twee mensen een tango zien dansen en zeker niet mensen op de dijk,al is het maar door de tapijt.

Ietsje meer scherpte op de vrouw haar been en het was een goede, nu mis ik toch die scherpte.
          Maar je zegt dat het je eerste keer is en daarom is dit een goed begin.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Bedankt voor de reacties.
            Het gebrek aan scherpte, of in dit geval het feit dat de foto wat te "soft" is, is waarschijnlijk te wijten aan het diafragma dat ik heb gebruik (2.8 of volle opening van mijn Tamron 28-75).
            Tango is inderdaad een passionele dans en dat komt er hier niet echt uit. Anderzijds heb ik wel gemerkt dat de vloeiende bewegingen van de dansers vaak abrupt afgebroken worden en dat er dan een gestileerde statische houding wordt aangenomen en enkele tellen aangehouden.
            Dat komt ook tot uiting in het spel van de bandoneon, het instrument dat tegelijkertijd het ritme en de melodie aangeeft in de tangomuziek.
            Ik weet nu waar ik in het vervolg meer moet op letten.
            Bedankt.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Idd, als er geen uitleg bij de foto zou staan zou k niet kunnen afleiden dat deze mensen de tango dansen...
              Maar toch is het een originele foto, die op een of andere manier iets speciaals uitstraalt
              Wel jammer dat hij niet overal eve scherp is maar dat is geen ramp
              De redelijk brede kader vind ik eerder storend... hij had iets minder breed mogen zijn...

Voor de rest is het wel een prachtige en originele foto
              Canon EOS 50D + EF 35-105mm + Sigma 18-200 mm F 3.6 - 6.3 (+ EF 70-200mm F2.8 L + EF 16-35mm F2.8 L) en Canon Ixus 85 IS

Comment

oeps,deze had ik gemist,hou wel van dit genre van fotografie

gtjs

jeannot

Comment

Working...
                X