Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de toren van Brugge
Collapse
X
-
-
-
Re: de toren van Brugge
Niet te becheiden deze zou ik durven plaatsen in showcase Architectuur zeer mooie nachtfotografie knap werk alle 3
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk berichtNiet te becheiden deze zou ik durven plaatsen in showcase Architectuur zeer mooie nachtfotografie knap werk alle 3
Groeten
Joeri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benny123456 Bekijk berichtMerci voor de reactie , maar ik durf nog niet zo gauw dingen in de schowcase plaatsen , ben tenslotte wel al lang bezig met fotografie maar ben nog niet lang bezig op BD . Dus om te beginnen plaats ik ze liever in de beginnershoek . Ik krijg hier tenslotte ook kritiek en tips mee waar ik veel aan heb
Das waar
Nog snel en tip dan post je foto's allemaal met een langste zijde van 900 pix
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
heerlijk zwart/wit nachtwerk, met vooral goeie compo's.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
3 mooie maar heb moeite met de scherpte, zoiets van net niet
wel mooie compo
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht3 mooie maar heb moeite met de scherpte, zoiets van net niet
wel mooie compo
greetsJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtZeer mooie reeks! Alleen jammer dat ge in foto 1 geen spotje op het middengedeelte van de Halletoren kunt plaatsen, he?
btw: @ Benny: was uw vader geen fotograaf voor o.a. Het Brugsch Handelsblad?
Comment
-
-
prachtige plaatjes.... alleen jammer dat het belfort in foto 2 & 3 zo weinig plaats krijgt bovenaan. Vooral foto 3 zou met een beetje meer ruimte bovenaan een foto zijn die zo op een postkaart voor de stad kan.
grt,
RafAlpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1
Comment
Comment