Indrukwekkend model heb je daar maar geen makkelijk model. Door zijn vacht (zwart met wit) is het moeilijk deze kleuren( sorry zwart is geen kleur en wit een verzameling van alle kleuren) onder controle te houden.
Men zegt dat het beter is om uw onderwerp niet centraal te plaatsen zoals je hier doet bij de tweede foto, maar dit probleem wordt hier opgelost door de brede en smalle band gras.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Foto's zijn alletwee geweldig kwa belichting, maar ik vind het standpunt bij de 2de iets te hoog.
Voor mij de 1ste dus
Ik probeer altijd de lens op ooghoogte van het beestje te houden, en ja, indien je geen D5000 oid. met kantelbaar scherm hebt, wil dit bij dit soort honde idd zeggen dat je je op je buik zult moeten begeven
Awel Robby, zo wordt de foto nog 'spannender' en komt de hond perfect op de gulden snede te liggen. ... en nu weet ik wel dat de regeltjes er zijn om overtreden te worden maar persoonlijk vind ik dat er links iets wegmag . Dat linker gedeelte voegt trouwens niets toe aan de foto.
Maar ... smaken verschillen hé, gelukkig maar anders maken we allemaal dezelfde foto's.
Comment