Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Young Heroes
Dit is een poster gemaakt met foto's vanop de WWII inactment te Oudenaarde.
Ik heb hiervoor CS-4 gebruikt, en ik moet zeggen dat ik echt een groentje ben op dat gebied. Graag wat opmerkingen en kritiek.
Ik weet wel dat dit niet echt een foto is, maar het is wel gemaakt met echte foto's.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
De lichamen van de 2 bovenste personen had moeten doorlopen naar beneden toe, zodat het als canvas kon dienen voor de onderste 2 foto's, met natuurlijk wat blending "along the way down".
Ik had misschien de karakters ook anders geschikt, en een laag onder de karakters gezet met een achtergrond die referereert naar het kader van het verhaal.
Nu lijkt het me een 1-laags collage waar alles een beetje te netjes gescheiden is: karakters en tekst. Een poster waarin alles in elkaar overvloeit zou ik geslaagder vinden.
Maar zoals regel 1 zegt: dit is maar mijn persoonlijke mening
Comment