Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemen in de achtertuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloemen in de achtertuin







    [MOD Franciskine ]
    Ik heb je foto achter een linkje geplaatst tot deze voldoet aan de forumregels.Ik raad je aan om de forumregels betreffende het posten van foto's eens door te nemen.
    Je foto's zijn nl. te groot in formaat. Gelieve de foto's te verkleinen naar de juiste afmetingen, zijnde max. 900pixels aan de langste zijde. Een goed programma om zowel de afmetingen als de bestandsgroote aan te passen is BD-sizer
    Hoe BD-sizer werkt zie je hier: klik
    Na het aanpassen mag je deze tekst verwijderen.


    Edit Mod Franciskine : er zijn 3 foto's per topic toegelaten, daarom moeten de anderen achter een linkje gezet wrden, meer info over de forumregels lees je hier . . .
    Last edited by Franciskine; 21 mei 2009, 21:50.

  • #2
    Re: Bloemen in de achtertuin

    Hallo

    Eigenlijk mag je maar 3 foto's per dag in een onderdeel plaatsen. En ze zijn ook een tikkeltje te groot, vandaar het gele balkje bovenaan.

    Ik denk eerlijk gezegd dat op de meeste foto's de scherpte mist/op de verkeerde plaats ligt om een mooie foto te krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Bloemen in de achtertuin

      Algemeen zitten in al je foto's DOF (dieptescherpte) en compositie niet lekker.
      Dit zijn dingen die je met wat aandacht en een paar eenvoudige regeltjes toe te passen best kunt aanleren.
      Kennis van de mogelijkheden van je toestel is ook héél belangrijk, vooral weten waar de beperkingen liggen zowel van het toestel als van je lens.
      Het bestuderen van andermans opname en het lezen van deftige kritieken brengt ook bij tot het leerproces.

      Mvrg Yves

      Comment


      • #4
        Re: Bloemen in de achtertuin

        Bedankt voor deze raad.
        Ik heb het fototoestel nog maar net dus het is nog wat uitzoeken hoe alles werkt

        mvg

        Oorspronkelijk geplaatst door Fokuz Bekijk bericht
        Algemeen zitten in al je foto's DOF (dieptescherpte) en compositie niet lekker.
        Dit zijn dingen die je met wat aandacht en een paar eenvoudige regeltjes toe te passen best kunt aanleren.
        Kennis van de mogelijkheden van je toestel is ook héél belangrijk, vooral weten waar de beperkingen liggen zowel van het toestel als van je lens.
        Het bestuderen van andermans opname en het lezen van deftige kritieken brengt ook bij tot het leerproces.

        Mvrg Yves

        Comment

        Working...
        X