bericht verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portret
Collapse
X
-
-
-
Re: Portret
Ik ga niet akkoord dat je bij het maken van de foto de achtergrond moet bepalen. Je hebt gelijk dat je blijft zien dat de figuur op de achtergrond is gezet, maar dat komt omdat ik een verkeerde instelling heb gebruikt bij het selcteren, knippen en plakken.
Dank voor je reactie toktok.
Comment
-
Dit plaatje klopt gewoon niet.
Dit is voor mij geen fotografie, maar plakwerk.
En dan nog met een weinig flatterend resultaat.
Fotobewerking in het digitale tijdperk is een goede zaak, maar geloof me vrij : alle goede bewerkingen vertrekken van een uitstekende foto, waar nagedacht is over compo, DOF,
belichting...
Comment
-
alle goede bewerkingen vertrekken van een uitstekende foto, waar nagedacht is over compo, DOF, belichting...
Met effecten achteraf kan je van een matige foto geen goede maken.
Wel een goed punt voor de pose, het heeft iets vind ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jave Bekijk berichtIk ga niet akkoord dat je bij het maken van de foto de achtergrond moet bepalen. G
Jammer en vreemd foto is verwijderd.
Comment
-
Waarom de foto verwijderen?Als je geen tips wil aanvaarden,dan moet je toch geen foto's inzenden hé.
Voor beginnelingen(zoals ik)is het toch goed om de tips te lezen en zo wat bij te leren.Al is het wel soms wat moeilijk om alle fotografische termen te begrijpen.
Ik wil hierbij alle members bedanken voor de tijd en energie die ze in deze site steken.
groetjes
an
Comment
-
Comment