Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afval (slang in de stad)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afval (slang in de stad)

Kort geleden begon ik een site over afval en alles wat daarmee verband houdt en mogelijk is. Mijn fotografische kwaliteiten zijn (nog) niet wat ze zouden moeten zijn, vandaar dat alle commentaar welkom is.

Edit Mod : Deze foto is groter dan de toegestane 900*900 pixels en derhalve verwijderd. U kunt middels de "aanpassen" knop deze tekst weghalen en een correcte versie terugplaatsen.

Helaas is de foto niet aangepast na het laatste bezoek van de TS. Een topic zonder foto is verder niet echt zinvol , dus doe ik dit topic op slot***
    Last edited by Hanske; 19 mei 2009, 22:22.

Re: Afval (slang in de stad)

Hallo

Je foto is een tikkeltje te groot, vandaar het gele balkje bovenaan. (Max 900 pixels aan de langste zijde)

Mijn eerste reactie toen ik naar de foto keek was "tja, dat is allemaal wel een beetje grijs/eentonig". Natuurlijk is het grijs, dat is de natuurlijke kleur van de omgeving, maar ik vroeg me eigenlijk af of je door met het contrast te spelen een iets levendigere foto zou kunnen krijgen?

Comment

Ik vind het idee wel erg leuk en origineel, inderdaad wel grijs maar misschien is dat wel net zoals de stad is en wil je dat juist aantonen met deze foto...

Comment

Waaaaaa, ongelofelijk hoe snel dat hier gaat!

Sannepoes, heb net dat contrast wat bijgewerkt en ben ferm content.

Maar eerlijk gezegd lijkt die opmerking van Beedee ook nie slecht, vandaar dat ik (waarom nie) gelijk het origineel en mijnen bijgewerkten foto op mijn site zet...

En nie te vergeten, met dankwoordje aan jullie beiden...

Have to go shoot some pics, mercietjes

Comment

afgezien van het fotografish technische, vind ik dit persoonlijk een saaie foto... zal wel aan mij liggen Nu, ik ben sowieso geen fan van alles wat beton en architectuur is, dus misschien zien mensen die dat genre wel graag zien dit anders
          2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Working...
          X