Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eend keert rug toe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eend keert rug toe

Ik heb mij ook eens gewaagd aan een eend(entafereeltje). Niet altijd simpel die waggelende beestjes.
    Kan hier nog iets beter (of slechter) aan?

Al doende leert men...

Flickr

Re: Eend keert rug toe

Nena,

Mooi plaatje hoor.
    De eend staat misschien iets te centraal in de compositie en de scherpte is nog niet helemaal perfect maar goeie poging
    Kleuren zijn zoals ze horen te zijn

Comment

Wat bedoel je met :"scherpte is nog niet helemaal perfect?"

De eerste eens lijkt mij scherp, maar inderdaad misschien niet perfect op de ogen. De tweede is bewust onscherp.
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Bij de voorste eend ligt de scherpte meer op de staart dan op zijn kop... Weet natuurlijk ook niet hoe bewweglijk het beestje was

Comment

Aan het gras te zien ligt de scherpte net voor de eend maar hij is toch behoorlijk scherp hoor
          Links wat meer plaats laten zodat de eend mooi het kadertje in kijkt en hij was kei goed
          Volgende keer diafragma nog een beetje groter maken(lager getal) zodat de achtergrond nog een beetje vervaagd.

Grtz Tim
          Sony A300 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro

Gezocht Macro lens tegen een schappelijk prijsje. Ook tamron 17-50 f2.8.

Comment

Compo is wat te centraal, maar dat kan je nog corrigeren.
            Wat je niet meer kan corrigeren is de "dode" blik, de ogen vangen geen licht en de eend kijkt dus niet.
            Soms is het wachten tot ze net goed draait en ogen licht vangen, dat maakt je foto stukken interessanter.
            fotosite

Comment

Working...
            X