Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Update Kees kuifeend
Collapse
X
-
-
Re: Update Kees kuifeend
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtIk ben een Nikon gebruiker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtik ook
Heb jij verstand van super telezooms, Bigma's etc? D Dus echt van zooms tot 500mm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtPrecies, en jij kan deze Canon gebruiker ook altijd een handje helpen.
Heb jij verstand van super telezooms, Bigma's etc? D Dus echt van zooms tot 500mm?
grtjs
jeannot
btw, nikon of canon maakt weinig uit hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtik ook
(ondanks het lachebekje serieus bedoeld hoor...!)
HenksKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
In de jaren 70 breekt een olietanker in 2 voor de franse kust. Een enorme strook kust wordt overspoeld met olie met alle gevolgen van dien voor de planten en dieren en in het bijzonder de watervogels. Verschrikkelijke foto's en beelden gaan de wereld rond.
Het water lijkt voor mij op de oliesmurrie van toen
Voel mij terug zo hulpeloos zoals toen
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Een mooie foto van de kuifeend, het lage standpunt doet het hier wel.
De kleurversie is mooi maar ook de zuivere Zw-W is heel goed.
Comment
-
Voor mij de kleurenversie...prachtige foto, water heeft ook een "dreamy" effect
edit: zit eigenlijk te wachten tot je "eindelijk" gewoon in beoordeling of zelfs showcase gaat posten...stuk voor stuk prachtplaatjes!Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtIk ben een Nikon gebruiker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtIn de jaren 70 breekt een olietanker in 2 voor de franse kust. Een enorme strook kust wordt overspoeld met olie met alle gevolgen van dien voor de planten en dieren en in het bijzonder de watervogels. Verschrikkelijke foto's en beelden gaan de wereld rond.
Het water lijkt voor mij op de oliesmurrie van toen
Voel mij terug zo hulpeloos zoals toen
Robby
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk berichtVoor mij de kleurenversie...prachtige foto, water heeft ook een "dreamy" effect
edit: zit eigenlijk te wachten tot je "eindelijk" gewoon in beoordeling of zelfs showcase gaat posten...stuk voor stuk prachtplaatjes!
Maar bedankt voor je complimten, ik ben blij dat je het kan waarderen, tx!
Comment
-
Comment