Krijg elders niks anders dan positieve respons hierop dus ...
... dan zullen we daar verandering in brengen.
Dit is een foto van een kapotte telefoon, en als foto "alleen" raakt me dat echt niet.
Presenteer dit beeld eens in een reeks en het gaat misschien al heel wat meer emoties losweken.
Links en onder zou ik er toch al eens een ferm stuk afdoen.
Ben ook niet echt gelukkig met uw hoge camerastandpunt en begrijp ook niet goed je keuze voor diafragma/sluitertijd ?
Van mij mag de foto ietsjes donkerder wat mischien het mysterieuse gehalte verhoogt.
Nu is het inderdaad een foto van een kapotte telefoon niet meer en niet minder.
Zeg ook niet "Krijg elders niks anders dan positieve respons hierop dus..." want dat zet mij en mischien andere, in een vervelende positie als kommentaar gever.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
En hoe onderlegd is iedereen hier ? Ik alvast absoluut niet.
Maar ik zou deze ook wel tonen in een urban-reeks.
Zelfs in HDR als je dat graag hebt. En iets scherper
Opzich een goede poging,ik weet niet of je in staat bent deze nog eens over te doen.Dan zou ik eens kiezen voor een eab serie te maken van 7 tot 9 foto's zodat je deze daarna kan omzetten tot HDR.In combinatie met meer detail van de telefoon,dus meer inzoomen,denk ik dat je een meer sprekende plaat kan produceren...
Dit is een foto van een kapotte telefoon, en als foto "alleen" raakt me dat echt niet.
Presenteer dit beeld eens in een reeks en het gaat misschien al heel wat meer emoties losweken.
Het wekt bij mij al vragen op hoe het komt dat die telefoon zo gesteld is.
Maar inderdaad, in een reeks zou het beeld veel toepasselijker zijn. Voor de rest geen commentaar..
Voor mij persoonlijk compleet verkeerde compo, of beter : compleet verkeerd camerastandpunt.
Het hoog kadreren en het vogelperspectief maken het een puur snapshotje, en dat terwijl hier zoveel meer uit te halen valt;
Comment