Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur & bloemen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natuur & bloemen

Hallo, ik ben nieuw op deze site en zou eens willen weten wat jullie van deze twee foto's vinden.
    De blaas bloemen zijn ge maakt in de Maten van Diepenbeek en de gerbera is gemaakt in het keukenhof.
    Tibetaantje

Re: Natuur & bloemen

Hoi Tibetaantje welkom hier op het forum en gelijk met een mooie binnenkomer
    ik vind beide foto's heel erg mooi.

En je weet niet te veel terug reageren want dan word je het zwijgen opgelegt
    mij heeft het alvast ontmoedigd om nog veel te plaatsen

Succes hier

Liefs Blauwhartje

Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaantje Bekijk bericht
    Hallo, ik ben nieuw op deze site en zou eens willen weten wat jullie van deze twee foto's vinden.
    De blaas bloemen zijn ge maakt in de Maten van Diepenbeek en de gerbera is gemaakt in het keukenhof.
    Tibetaantje

Liefs Blauwhartje
    www.blauwhartje.be

Comment

Welkom!

Mooie foto's. Leuke onderwerpen! Zal een poging doen met commentaar omdat je daar toch iets van leert.

Ben ook zelf pas net nieuw dus ik vind het nog niet zo makkelijk om commentaar te geven maar ik doe toch een poging: bij de eerste foto was het denk ik mooier geweest als de scherpte had gelegen bij het hart van de gerbera (weet niet zo goed waar deze nu ligt). Ook vind ik het oranje wel erg fel (kan ook aan mijn scherm liggen), misschien is het overbelicht ofzo .
      De tweede foto had ik het denk ik persoonlijk mooier gevonden als de scherpte lag bij de eerste paardenbloem en niet op de tweede, opnieuw wellicht een kwestie van smaak . De nog gele paardenbloem op de achtergrond lijdt wel wat af.

Vind het jammer trouwens wat Blauwhartje zegt en laat je er niet door ontmoedigen! Ik vind de reacties zoals ze op dit forum gegeven worden erg leerzaam. Ik denk dat Blauwhartje dit http://forum.belgiumdigital.com/f66/...um-258270.html topic bedoeld. Hierin is inderdaad wat commentaar op haar posten geweest, maar dit volgens mij omlijst met veel smylies om het af te zwakken en te nuanceren en daarnaast heeft ze ook veel (overigens zeer terecht) positieve feedback gehad.

Kortom blijf vooral posten , je kunt er veel van leren. Met name van de gevorderde fotografen en misschien wat minder van een beginner zoals ik .

Bastiaan

Comment

Hoi blauwhartje bedankt voor welkom te heten en zal mijn best doen.

Comment

Hallo Bastiaan ik zal er in vervolg op leten waar ik mijn scherptediepte leg, maar dat waren zo oranje gebera's daarom heb ik de foto ook gemaakt om ik dat juist mooie vond.
          Maar toch bedankt.
          Tibetaantje

Comment

Working...
          X