Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Al sla je me helemaal dood....ik weet niet wat je kunt verbetren of asnders doen....ik heb nog nooit zoiets gefotografeert. Kun je ons wat achtergrond info geven over deze foto?
Ik vraag mij af of er hier meer detail in het vuur zou zijn als je zou gewerkt hebben met een kortere sluiterstijd eventueel met een iets hogere iso waarde
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Angstaanjagend heet!
Knap geschoten zeg .
Ik "zoek" ook wel naar een overzichtsfoto (dus met wat meer omgeving) en een rechtstaand schuurtje maar vind deze goed zoals hij is!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
achtergrondinfo : er was een oefening van de brandweer die lieten zien hoe snel een rookdetector werkt en wat de gevolgen zijn als je die niet hebt hangen
Comment