Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parapente

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Parapente

Chamonix, prachtig weer, eerste les parapente achter de rug in de omgeving van de prachtigste alpentoppen. Het leven kan mooi zijn.

Hier een parapente onderweg naar de landing.

Wat is jullie mening over dit plaatje?

Gr

D

Re: Parapente

Er staat een mooie wolk op de foto. Ik had toch graag meer parachute gezien en minder lucht, Ook staat de persoon met zijn rug naar de camera. Verder is het altijd leuk dat je de exif meepost bij de foto. Zo kan men de foto ook beter beoordelen. Waarom haalt iedereen die er altijd uit ???? Over de compositie : Ik zou ook de parachutist bovenaan in het kader gezet hebben zodat hij de foto inkomt; nu heb je het idee dat je je moet haasten om naar de foto te kijken want straks is hij weg.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
      Over de compositie : Ik zou ook de parachutist bovenaan in het kader gezet hebben zodat hij de foto inkomt; nu heb je het idee dat je je moet haasten om naar de foto te kijken want straks is hij weg.
      Da's 't enige wat ik erop aan te merken heb. Met de grootte heb ik niet direct probemen.

Comment

Inderdaad, zet die para op een van de bovenste (voor mij rechtse) sterk punt en dan heeft hij plaats om te vallen (zweven...dalen...zacht naar beneden te komen) hé.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Als je de parapenter bovenaan zet dan gaat het hoogte effekt voor mij verloren.
          Voor de rest mag er voor mij iets meer parapenter opstaan.
          H et afgesneden stuk wolkje stoort wat . mischien wat wolk wegshoppen bovenaan
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Wat die exif gegevens betreft, die zijn er zeker niet opzettelijk afgehaald, moet iets misgelopen zijn tijdens de omzetting.

Vinden jullie deze een verbetering?

Gr

D

Comment

Ik vind de eerste de beste, valt als het ware uit de foto, dus doel berijkt
              mooie opname
              groetjes
              350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
              http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

Comment

eerste foto vind ik goed, maar waarom er geen vierkante van gemaakt? Nu heb je een onaangenaam formaat vind ik, net geen vierkant, kijkt niet lekker.

Comment

Working...
                X