Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik doe mee met de poezenfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik doe mee met de poezenfoto's

Ik heb vandaag enkele lieve katjes en poezen de revue zien passeren en heb daarom dan maar ook enkele fotootjes geupload:
    de 1ste: een kameraad vroeg me of ik niet een mooie foto kon nemen van zijn katje , ze lag lief in de zetel toen ik deze foto nam ik vind de achtergrond best welgeslaagd alhoewel dit gewoon de reflectie van de zetel is lijkt het wel of het een achtergronddoek is

En de 2e foto heb ik vorig jaar getrokken van een andere kameraad zijn lieve katje
    Buren hebben het katje gevonden en aan hun gegeven omdat ze op korte tijd 2 katten verloren zijn
    Ik begrijp niet hoe je zo'n lief katje kan dumpen

En de laatste is Bassie, deze kat heeft z'n broertje verloren (tussen een kiepraam vast geraakt terwijl er niemand thuis was terwijl hij erbij zat ocharme )

Canon 5D MarkIII , Canon 24-105 F4 IS USM L , Canon 70-200 F4 IS USM L

Jay Art's

Re: Ik doe mee met de poezenfoto's

Voor mij absoluut de eerste.
    Mooie uitdrukking van de kat, en mooi contrast met de achtergrond.
    Bij deze foto ben je ook op gelijke ooghoogte met de kat.

mvg
    Siegfried
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Voor mij de derde, omdat ik daar een eigenschap terugvind van katten in het algemeen, met name dat ze heel nieuwsgierig zijn. Ook het kleurenpallet in die foto is simpel en heel mooi. Eerste is ook cute, tweede heeft een leuke snor, maar je hoort scherp te stellen op de ogen.

Comment

De blik van die eerste is super!!

Mijn voorkeur gaat naar de tweede omdat de snorharen zo gestroomlijnd zijn in het beeld.

Comment

Working...
        X