Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met de vriendin op locatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Met de vriendin op locatie

Dit weekend heeft mijn vriendin zich weer eens opgeofferd als model-slachtoffer. Naar een leuke locatie getrokken en een beetje geprobeerd. Ik vind de onderstaande foto's best mooi, maar voel ook aan dat er nog behoorlijk wat verbeterd kan worden...

Commentaar en tips meer dan welkom. Hou u vooral niet in: ik kan tegen een stootje!

Alvast bedankt!

1.

2.

3.
    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Re: Met de vriendin op locatie

Hier had je "héél voorzichtig" - 't is per slot van rekening een vriendin - mogen inflitsen; met de flits op halve of 1/4 kracht.
    Nummer drie vind ik de mooiste, maar ter hoogte van haar buik is het - door het gebrek aan licht - één grote zwarte vlek geworden.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

De eerste vind ik een heel mooie pose
      Maar ze kijkt naar een hemel die er niet is.... Volgens mij een beetje meer ruimte boven en het zou beter zijn.
      Eigenaardig maar de W/Z lijkt scherper dan de kleuren versie?
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Bedankt voor jullie reacties.

Dat donker zijn van foto 3.... mja... dat klopt wel idd. Vandaar, heb hem wat meer opgelicht gelaten (vrees dat ik de foto zelf verprutst heb met een teveel aan contrast):

Zo beter vinden jullie?

Eigenlijk gek van die flitsen: we hebben eigenlijk de hele tijd met flitsers zitten spelen, alleen voor die shots dus niet... Enkele van die foto's zijn te zien op volgende locatie: http://gallery.atpic.com/27118

Meer tips zijn altijd welkom! Alvast bedankt!
        Last edited by Photoclix; 4 mei 2009, 08:03. Reden: Foto update
        Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

[MOD]Als je een update/bewerking van een foto plaatst, mag je die rechtstreeks in je topic plaatsen hoor, dus heb ik even de post aangepast, dat kijkt makkelijker voor al de rest.

Mvg,

Photoclix[END MOD]

[MOD OFF]
          Ik vind je update inderdaad een betere foto, de pose vind ik ook in orde, maar nog steeds is ie een beetje donker ter hoogte van de buik naar mijn mening. Wel zie je nu duidelijk de buik en geen zwarte vlek meer.
          De ogen hebben iets raars, maar ik vermoed dat dat komt door de lichtinval tov je standpunt.
          Mvg,David
          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Misschien ook wat meer op storende details op de achtergrond letten.
            Dat blauwe lint leidt de aandacht af van het model.
            Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Working...
            X