Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Actiefoto's Handbal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Actiefoto's Handbal

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Zalig moment, alleen voor die keeper.
    Ga me dan toch wagen aan opmerkingen al is het met pijn in het hart
    Voor mensen die niets van de sport kennen, ontbreekt er eigelijk een deel van het doel zodat ze weten over wat het gaat , bij de derde.
    Je zit met schaduwen die wat storen.
    Bij de laatste had je beter wat gewacht zodat zijn de bal beter zichtbaar was.
    Of je kan naar de andere zijde van het veld gaan,mits toestemming te vragen, omdat de meeste spelers toch rechtshandig zijn Zie tweede foto.
    Je moet ook eens naar de witbalans kijken want de spelers hebben nogal een bleke kleur en dat zou juist het tegenovergestelde moeten zijn.
    Je kunt ook in RAW werken en alles daarna bijstellen
    Maar zoals gezegd met pijn in het hart.
    Robby
    hé Robby k'heb mijn foto's gepost om eruit te leren hé alle commentaar is welkom of .
    Inderdaad de goal staat er niet op, kzal er in het vervolg rekening mee houden. probleem is de kleur (metaal of wit) en materiaal (alluminium) van de paal. Indien ik ze mee fotografeer, zie je volledig de flits erin.
    Mschn inderdaad een diffusor gebruiken op de flits om dit effect weg te krijgen of testen om geen flitser te gebruiken !

wat de plaats van de foto betreft, aangezien er 2 scheidsrechters aanwezig waren moest ik constant van plaats veranderen indien zij van plaats wisselden, er zitten ook 2 linkshandige in de ploeg.

Kheb zojuist het boek van de EOS 450D gekregen, hier staat het één en ander in omtrent RAW bewerkingen, nu ik weet wat je ermee kan en wat, kan ik ook het formaat aanpassen !

Bedankt voor de reactie !

Ruben
    Last edited by pwortre; 5 mei 2009, 22:44.
    Canon EOS 450D 18-55, 55-250, 70-200, speedlite 450EXII, speedlite SB-26, T2D triggers

Comment

Nog een groot voordeel van RAW als je de flits blijft gebruiken (wat ik wel verwacht) is dat je de witbalans achteraf helemaal juist kan instellen zoals jij dat wil
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Bedankt voor de reacties,k'heb weer veel bijgeleerd !!
        Canon EOS 450D 18-55, 55-250, 70-200, speedlite 450EXII, speedlite SB-26, T2D triggers

Comment

Working...
        X