Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind die zonder kindje de beste.
Aan het einde van het wegje te zien staat de foto scheef
Tweede reeks die ik vandaag zie waar de wegen vertikaal lopen
Robby
Nb waar blijft het vervolg van de steengroeve?
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je tweede is idd best gelukt, de belichting zit goed. Of hij scheef is, daar durf ik me niet over uitspreken, ik denk eerder dat we hier de helling zien van een heuvel.
In je eerste loopt het meisje in de schaduw en zo springt ze er niet echt uit. Ook de witte lucht valt wat tegen.
Tweede reeks die ik vandaag zie waar de wegen vertikaal lopen
Robby
Nb waar blijft het vervolg van de steengroeve?
Ik kom er wel regelmatig, maar ik heb niet altijd de tijd om rustig foto's te nemen. Mijn baas zou niet tevreden zijn moest ik overal stoppen voor mijn hobby. Maar we doen ons best. Dank voor de reacties.
je tweede is mooi
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment