Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

landelijke tafereeltjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• landelijke tafereeltjes

Ben eens het veld hier vlakbij ingewandeld. Niets speciaals, gewoon enkele landelijke impressies. Spijtig genoeg nog geen polarisatiefilter, zou de lucht iets expressier maken denk ik. Hopelijk zijn ze toch nog goed.

[IMG][/IMG]

Re: landelijke tafereeltjes

één is mooi van compositie en de lucht is expressief genoeg.
    Een polarisatiefilter zou te veel van het goede zijn.

Comment

Ik volg. De compo in 1 is goed, de belichting zit goed. Wat mij betreft had deze gerust een trapje hoger mogen komen.

Foto 2 : Ik snap je bedoeling wel, maar deze zegt me niet zoveel. Hij oogt saaier dan je eerste foto. Wel weer een mooie lucht.

Foto 3 : Toch teveel groen op de voorgrond naar mijn gevoel
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Dat doet pijn aan de ogen en dat is positief bedoeld.
        Voor mij drie originele compo's. Ziet men raar of zelden dat men kiest voor verticale lijnen. Dat dit is geen toeval omdat het in de drie foto's voorkomt.
        Geweldige detail's vooral die met het (gras) welke dan ook mijn favoriet is.
        P filter kan een mooiere lucht gegeven hebben. Volgende keer ookproberen met Pfilter.
        Nu hebben we het raden naar.

Goe bezig
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

mooie eerste
          gisteren was mijn toetsenbord stuk
          vandaag een nieuw gehaald
          dus alsnog proficiat met je verjaardag gisteren
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

bedankt voor al jullie commentaren, en Lilybie bedankt ben idd 50 lentes jong geworden.

Comment

moet je die mooie volle cumulus wolken zien! Een droom voor mij, als zweefvlieger , wanneer ik thuis moet blijven om te blokken.
              into minimal techno

Comment

Working...
              X