Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoomstroopfabriek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stoomstroopfabriek

Re: Stoomstroopfabriek

Comment

Wat probeer je ons te vertellen met deze foto's?

Comment

Met het risico hier als een totaal onwetende over te komen...

Wat is eigenlijk een stoomstroopfabriek?

P.s. het zou nog interessant zijn als je wat plaats kon laten tussen de foto's denk ik.

Off topic: Scaniaman, nooit gedacht aan een Volvo (made in Belgium)?

Comment

In deze fabriek werd vroeger stroop (siroop) gemaakt, de foto's zijn van de transportbandrollen langswaar het fruit de fabriek binnen ging. Sorry voor de foutjes maar ik ben beginner zowel op de computer als met fotografie.

Off topic; DJB, wel al Volvo geprobeerd maar oude liefde roest niet.

Grtz, jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scaniajos Bekijk bericht
            In deze fabriek werd vroeger stroop (siroop) gemaakt, de foto's zijn van de transportbandrollen langswaar het fruit de fabriek binnen ging. Sorry voor de foutjes maar ik ben beginner zowel op de computer als met fotografie.

Off topic; DJB, wel al Volvo geprobeerd maar oude liefde roest niet.

Grtz, jos
            Merci voor de info

Je moet je zeker niet verontschuldigen voor wat dan ook; wat het beginner zijn betreft, daar kan ik zeker van meespreken

Off topic: de eeuwige rivaliteit onder scania en volvo. Wat hebben die scania's toch wat Volvo niet heeft. Volgens mij heeft het met hun stoerder uiterlijk te maken.

Comment

Misschien toch even over de foto's zelf?

Ze spreken mij ook niet echt aan: het onderwerp zegt me niets (is ook voor niemand echt duidelijk zonder uitleg, aan de andere reacties te zien), en om een abstracte foto te zijn missen ze dan weer een sterke compositie.

Verder storen op de eerste foto de onscherpe buizen me, ze zitten teveel voor wat volgens de scherpte het onderwerp van de foto is.
              Op de tweede is dat juist omgekeerd en dat vind ik beter (ongeacht dat de buizen me niet interesseren), maar daar heb je dan weer last van die voorste onscherpe en overbelichte buis.
              Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
              vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
              X