Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto op het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn eerste foto op het forum

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Van harte welkom op het forum.
    Ik ga hier niet zitten zeuren over wat er mis is aan uw foto of handtekening, want het is gewoonweg een SCHITTERENDE foto.

    Grtz, RF
    Dat u dit een schitterende foto vind maar dat je zegt dat ik zeur.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #17
      Re: Mijn eerste foto op het forum

      Als je een topic start en op elke reactie een antwoord geeft blijf je wel in de picture
      on topic: De reactie op Frie01 met je foto is niet dezelfde foto , deze is veel scherper en heeft een andere uitsnede
      wel een knappe binnenkomer
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #18
        Re: Mijn eerste foto op het forum

        Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
        Als je een topic start en op elke reactie een antwoord geeft blijf je wel in de picture
        on topic: De reactie op Frie01 met je foto is niet dezelfde foto , deze is veel scherper en heeft een andere uitsnede
        wel een knappe binnenkomer
        Mag dat niet??? op iedere reactie een antwoord geven ?? wil niet de hele aandacht hebben hier en geen slechte indruk maken Het is wel hetzelfde onderwerp maar ik maak altijd meerder foto's van een en hetzelfde als ik dat mooi vind heb nog een derde 1x onderbelicht 1 standaard en 1 overbelicht ik heb een beetje een hekel aan bewerkte foto's ( niet van andere uiteraard) ben een natuur mens en wil graag zoals het is niet gaan zitten foefelen met een foto want dan is het geen natuurlijke foto meer voor mij. Misschien verkeerde instelling ???

        Liefs blauwhartje
        Last edited by Blauwhartje; 24 april 2009, 20:57.
        Liefs Blauwhartje
        www.blauwhartje.be

        Comment


        • #19
          Re: Mijn eerste foto op het forum

          Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
          Als je een topic start en op elke reactie een antwoord geeft blijf je wel in de picture
          .
          Dit is wel een goede reden om de mensen het te laten aftrappen
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #20
            Re: Mijn eerste foto op het forum

            ASP ! (absolute Stunning Picture).

            Geef mij maar de eerste, ook al zit de scherpte vooraan. In de fotografie zijn de regels er om te overtreden.

            Heel goede start en welkom....

            VG Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #21
              Re: Mijn eerste foto op het forum

              WOW Prachtige foto....ASP is inderdaad wel op z'n plaats

              Comment


              • #22
                Re: Mijn eerste foto op het forum

                Bedankt voor jullie fijne reactie al durf ik niet goed meer reageren wil mezelf niet voordurend naar boven halen want blijkbaar gebeurd dit na een reactie en krijg je daar komentaar op
                Liefs Blauwhartje
                www.blauwhartje.be

                Comment


                • #23
                  Re: Mijn eerste foto op het forum

                  Maak je geen zorgen. Het is zo dat wanneer jij iedereen apart blijft bedanken, jouw topic altijd boven staat, met de nodige hits.
                  Als we dat teveel zouden doen, dan zakken de topics van beginnelingen steeds meer naar onderen, waardoor deze topics uit het oog worden verloren zodat zij minder feedback en reakties krijgen, terwijl ZIJ (en ik ) dat nog hard nodig hebben. Dat bedoelen ze. Jij hebt blijkbaar geen feedback nodig, je weet zelf wat je mooit vindt en vind kritiek iets minder belangrijk...omdat je ervaren bent.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mijn eerste foto op het forum

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Maak je geen zorgen. Het is zo dat wanneer jij iedereen apart blijft bedanken, jouw topic altijd boven staat, met de nodige hits.
                    Als we dat teveel zouden doen, dan zakken de topics van beginnelingen steeds meer naar onderen, waardoor deze topics uit het oog worden verloren zodat zij minder feedback en reakties krijgen, terwijl ZIJ (en ik ) dat nog hard nodig hebben. Dat bedoelen ze. Jij hebt blijkbaar geen feedback nodig, je weet zelf wat je mooit vindt en vind kritiek iets minder belangrijk...omdat je ervaren bent.
                    Bedankt voor je reactie en uitleg ik zal er rekening mee houden want wil iedereen de kans geven een reactie te plaatsen het is niet mijn bedoeling hier een verkeerd beeld te geven maar is een gewoonte van mij dit te doen ook op andere forums vandaar maar zal me graag aanpassen aan de normen van wat hier van toepassing is
                    Liefs Blauwhartje
                    www.blauwhartje.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mijn eerste foto op het forum

                      Ik zag dat je gewoon lekker enthousiast was...niets aan de hand hoor!!! Tis altijd wennen aan een forum

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mijn eerste foto op het forum

                        Bedankt voor jullie fijne reactie en het warm welkom hier op het form
                        Liefs Blauwhartje
                        www.blauwhartje.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Mijn eerste foto op het forum

                          Blauwhartje de tweede foto daar vind ik de belichting best meevallen. Knap gedaan ben benieuwd naar meer!

                          Comment

                          Working...
                          X