Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tja die boom, ik wou eerst nog vragen om de scooters te verzetten maar ze begonnen al een beetje lastig te doen omdat ik zo dicht bij hun scooters kwam. En ik wou de kleur overgang in het stuur er zeker op hebben.
Toen de foto te voorschijn kwam was ik eigenlijk aan het wachten op de onderkant van de Vespa.
Ik denk (mijn persoonlijke, bescheiden mening!) dat een foto in portretstand waarop meer Vespa te zien is, misschien mooier had geweest.
De kleuren vind ik zeer mooi en de scherpte is
De boom vind ikzelf ook storend maar voor de rest een prachtige foto ook de kleuren vind ik mooi maar zolas je zegt meestal heb je niet de keuze maar de volgende keer zijn het deze dingen waar je toch een beetje meer aandacht aan geeft eer je een foto maakt
Toen de foto te voorschijn kwam was ik eigenlijk aan het wachten op de onderkant van de Vespa.
Ik denk (mijn persoonlijke, bescheiden mening!) dat een foto in portretstand waarop meer Vespa te zien is, misschien mooier had geweest.
De kleuren vind ik zeer mooi en de scherpte is
Ik ben van het zelfde gedacht. Er staat iets te weinig van de vespa op.
Kleuren, scherpte
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
het is idd een beetje jammer dat de vespa er niet volledig opstaat,zou anders een mooie zijn naar m.i.,zie dat je anders knappe plaatjes op je site heb staan" skylight"
etc
Comment