Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in beweging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in beweging

    Eerste maal dat ik beweging in beeld wilde brengen, is dit gelukt?
    Waar moet ik op letten, wat kan/moet (veel) beter?

    veel dank

  • #2
    Re: in beweging

    Oorspronkelijk geplaatst door wistso Bekijk bericht
    Eerste maal dat ik beweging in beeld wilde brengen, is dit gelukt?
    Ja, 't is gelukt.

    Comment


    • #3
      Re: in beweging

      op de achtergrond letten
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: in beweging

        dank voor de reactie,
        tja de achtergrond das het oog van de echten zeker?
        eens thuis, dan zie ik het ook en vind ik het jammer,maar
        ter plaatse let ik er niet zo op of zie ik het niet.
        mss met ervaring te maken?

        Comment


        • #5
          Re: in beweging

          Je hebt beweging in de bal maar die beweging zie je niet in het been.
          Ik zie wel een onscherpte in de voeten, die wel door de beweging,maar wel een voet weergeeft die tot stilstand komt. Je hebt meer beweging in de bal dan in het been en dat komt bij mij niet goed over.
          Laten we duidelijk zijn dat dit soort foto's aartsmoeilijk zijn. Je toestel mag perfekt ingesteld zijn als je niet op het juiste moment afdrukt kun je het vergeten.
          De bewegingen gebeuren zo snel en je zit met een vertragende werking van het toestel, dat je feitelijk opvoorhand moet afdrukken.

          Je hebt beweging in de bal en je foto is niet overbelicht, dan kun je wel stellen dat je poging gelukt is.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: in beweging

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Je hebt beweging in de bal maar die beweging zie je niet in het been.
            Ik zie wel een onscherpte in de voeten, die wel door de beweging,maar wel een voet weergeeft die tot stilstand komt. Je hebt meer beweging in de bal dan in het been en dat komt bij mij niet goed over.
            Als het been zou blijven bewegen met dezelfde snelheid als de bal na de trap, zou elke voetballer zichzelf onderuit 'sjotten'
            Volgens mij heb je de juiste beweging van dit moment in je foto, namelijk als de bal net vertrokken is
            Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
            vroeger op dit forum bekend als wAckO

            Comment


            • #7
              Re: in beweging

              Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
              Als het been zou blijven bewegen met dezelfde snelheid als de bal na de trap, zou elke voetballer zichzelf onderuit 'sjotten'
              Volgens mij heb je de juiste beweging van dit moment in je foto, namelijk als de bal net vertrokken is
              Als een voetballer zijn beweging plots zou stoppen wanneer hij de bal heeft geraakt dan zou hij zijn eigen ook onderuit halen er is altijd een nabeweging.
              Hier is die nabeweging
              beeindigd. Ietsjes vroeger afdrukken en je hebt meer beweging in het been. maar dat is een zaak van goede timing en veel oefenen.
              Mijn laatste zin van mijn eerste comment herhalen
              Je hebt beweging in de bal en je foto is niet overbelicht, dan kun je wel stellen dat je poging gelukt is.

              Nu nog streven naar perfectie
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment

              Working...
              X