Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haven Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haven Antwerpen

    Beste medeforumers,

    Ben gisterenavond beetje gaan schieten in de haven van Antwerpen. Hierbij drie voorbeeldjes. Jullie meningen zijn welkom.

    #1 | ISO 200 | f 8.0 | 2"5 | 45mm



    #2 | ISO 200 | f 8.0 | 3"2 | 36mm



    #3 | ISO 320| f 8.0 | 1/25 | 18mm

    Olivier
    CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Haven Antwerpen

    Eerste... Voor mij te veel voorgrond. Doe 't voorste deel er af en begin met de randen van de stoep op de hoeken van je foto. Je houdt een heel mooie over.

    Tweede... voor mij net iets overbelicht, verder een goeie (veelgemaakte) registratie.

    Derde... idee vind ik goed, uitvoering eigenlijk ook, alleen liever recht.

    Comment


    • #3
      Re: Haven Antwerpen

      Het is niet makkelijk om deze foto recht te krijgen. Namelijk doe ik de brug recht komt het verkeerslicht scheef en omgekeerd. Ik probeer nu beiden recht te trekken zullen resultaat dan wel zien.

      alvas bedankt voor de reactie.
      Olivier
      CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Haven Antwerpen

        eerste is prachtig desolaat.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Haven Antwerpen

          allez... je bent niet zo ver geweest precies (achter Metropolis, verderdoor via Scheldelaan en dan tot aan de brug)?


          Die bruggen zijn mooier als het donkerder is, zoals op de eerste foto. Da's blijkbaar niet door de belichtingstijd, maar door het tijdstip van fotograferen? Omgekeerde route dus, of is dat van een andere sessie?

          Wat de foto's zelf betreft, zou ik bij die gasbollen de onderste rand wegcroppen. En de brug iets ruimer nemen (links ontbreekt een stuk van de brug). De ideeën zijn wel goed vind ik persoonlijk.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment

          Working...
          X