Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

    Hallo

    Ik heb mij begin dit jaar een canon 1000D aangeschaft en heb er sinsdien al heel wat foto's mee getrokken. Dit zijn 3 van mijn eerste foto's die ik er mee getrokken heb. Ondertussen ken ik de camera al wat beter, en er zullen nog wel (recentere) foto's volgen. Maar graag had ik wat feedback gehad van mensen die er iets van kennen Ik heb al in heel wat boeken gelezen, maar ik ben er zeker van dat ik minstens evenveel kan/zal leren uit jullie commentaar.







    Go ahead and shoot...

  • #2
    Re: Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

    Hallo,

    Net zoals jij heb ik me onlangs ook een Canon Eos 1000D aangeschaft, buiten de 18-55 lens kocht ik nog een 55-200 bij.
    Ik vind het een prachtig toestel en ben heel tevreden over mijn foto's.
    Misschien kan jij me helpen want ik weet niet juist op welke manier ik mijn foto' s op deze site (forum) kan plaatsen??
    Volgens de info is dit via gebruikersinstellingen - afbeeldingen en fotoalbums - fotoalbum toevoegen maar ik kom niet verder dan de gebruikersinstellingen (vind daarna geen knop afb+fotoalbums).
    Hoe geraak ik op de juiste plaats om mijn foto's te tonen?
    Ik trok vorige zondag naar Gent Zeehaven en maakte er prachtige foto's van verlaten treinen.
    Van jouw foto's vind ik de eerste de mooiste, ik hou wel van zulke ongewone standpunten, het maakt een foto speciaal.

    Groeten en nog veel succes met je Canon

    Comment


    • #3
      Re: Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

      Bij mij zat die extra 55-200 lens er standaard bij (stond in reclame toen). En ik ben ook zeker en vast tevreden van het toestel.
      Ik heb de foto's op mijn eigen webspace staan en via 'Afbeelding invoegen' kun je die externe url ingeven en zo de foto toevoegen als je een bericht plaatst. Ik weet niet of het mogelijk is om afbeeldingen rechtstreeks te uploaden naar het forum.

      Groeten, en bedankt voor de reactie

      Comment


      • #4
        Re: Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

        Oorspronkelijk geplaatst door la piovra Bekijk bericht
        Hallo,


        Misschien kan jij me helpen want ik weet niet juist op welke manier ik mijn foto' s op deze site (forum) kan plaatsen??
        http://download.belgiumdigital.com/helpdesk/PC-web-BD.pdf

        Zo dus
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: Eerste foto's in verlaten fabriek en kasteelruine

          Eerste:

          Tweede: mooi, al zou ik de paal rechts wegcroppen

          Derde: kleuren

          Comment

          Working...
          X