Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat mij het meeste stoort in deze foto is het wit van de boek met daarboven dan die zwarte schoen. Daar ga je altijd terug naar kijken.
De schuine opname verbetert de foto zeker niet, zeker niet qua compositie.
Als ik iemand met zo"'n kleur zie rondlopen dan vrees ik toch het ergste voor zijn gezondheid.
Fletse kleuren
Jongen geeft geen meerwaarde aan de foto
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Difineer uw titel beste fashplash..want ik snap er geen "kontje" van?
De foto daar ben ik geen fan van maar das persoonlijk smaak.
Op zich lijkt me deze opname niet meer als een snapshot.
Over te bewerking mag je tevreden zijn.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De rare kleuren zijn het gevolg van het verkeerde kleurprofiel: de foto heeft Adobe RGB profiel ingebed. Voor het Internet moet dit sRGB zijn, vandaar de rare/fletse kleuren.
De schuine compositie vind ik goed, de bloemetjes in het gras vind ik een toegevoegde waarde, het witte been/broek vind ik storen (trekt teveel aandacht).
edit: 'k ben net ff naar je vorige foto's gaan kijken, en die blijken allemaal Adobe RGB als kleurprofiel te hebben. Best ff de instellingen van je photoshop nakijken dus, want op die manier zullen de kleuren van je foto's er op het Internet altijd anders uitzien dan hoe jij ze in photoshop ziet. (en ik vind je foto's (veel) mooier als ik ze met het juiste kleurprofiel bekijk!)
Comment